اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مدال‌آوران امیدهای جهان پس از بازگشت از اسپانیا چه گفتند؟

کشتی‌گیران تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات امیدهای جهان در مورد عملکردشان در این رقابت‌ها اظهارنظر کردند.

مدال‌آوران امیدهای جهان پس از بازگشت از اسپانیا چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، ملی‌پوشان کشتی آزاد امید کشورمان پس از بازگشت از رقابت‌های امیدهای جهان و کسب مدال در این دوره از رقابت‌ها اظهار نظر کردند.

معصومی: این مدال شروع کارم است و تا رسیدن به پدر راه زیادی دارم

معصومی اظهار داشت: مردم همیشه از ورزش اول کشور حمایت می‌کنند و تشکر می‌کنم که به استقبال ما آمدند. مسابقات امیدهای جهان در فاصله کمی از مسابقات جهانی بزرگسالان بلگراد برگزار شد و هر کسی که در آن مسابقات موفق نشده بود به مدال برسد، در این مسابقات آمده بودند که مدال بگیرند و با توجه به همه این مسائل مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و خداراشکر می‌کنم توانستم در این مسابقات مدال طلا کسب کنم و دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. این شروع کارم است و تا رسیدن به پدر راه زیادی دارم.

آذرپیرا: می‌خواهم در المپیک پاریس حضور داشته باشم

آذرپیرا، کشتی‌گیر ایران با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که توانستم در مسابقات امیدهای جهان نتیجه کارم را بگیرم، اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جوانان جهان که در تیم ملی فراز و نشیب‌های زیادی را داشتم در این مسابقات خواسته خودم رسیدم و مدال طلا را به دست آوردم.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و همه مدعیان در این رقابت‌ها حضور داشتند، اما خدا را شکر می‌کنم توانستم حریفانم را شکست دهم و قهرمان جهان شوم. سخت‌ترین کشتی من در فینال با حریف آمریکایی به دلیل حساسیت بالای کشتی بود که اگر حساسیت نبود با اختلاف هم می‌توانستم حریفم را شکست دهم. اول راهم است و امیدوارم بتوانم در ادامه در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد هم خوش بدرخشم و بعد از آن هم اگر بتوانم در ایران اول شوم در المپیک پاریس حضور داشته باشم.

برادران فیروزپور: خدا را شکر طلا گرفتیم/ هدفمان  المپیک 2024 پاریس است

برادران فیروزپور هم پس از بازگشت از مسابقات جهانی بابت کسب مدال طلا توسط 2 برادر خدا را شکر کردند و گفتند سطح مسابقات خوب بود. با وجود حضور نداشتن چند کشور، مسابقات کاملا سطح بالای خود را داشت و نسبت به سال‌های قبل خوب بود و ما هم توانستیم با شکست دادن حریفان به مدال طلا برسیم. این مدال طلا پایان راه نیست و راه برای ما تازه باز شده است و هدفمان هم حضور در المپیک 2024 پاریس است.

پایان پیام/ ت 5

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول