اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

برگزاری رویداد توانمند۲ در حوزه نوآوری‌های اجتماعی

رویداد توانمند۲ با حمایت بنیاد احسان و همکاری نهادهای تخصصی حوزه کسب‌ کارو نوآوری‌های اجتماعی برگزار شد.

برگزاری رویداد توانمند۲ در حوزه نوآوری‌های اجتماعی

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، در رویداد "توانمند۲" که با حمایت بنیاد احسان و همکاری نهادهای تخصصی حوزه کسب‌ کارها و نوآوری‌های اجتماعی برگزار شد، مسائل حوزه نوآوری‌های اجتماعی توسط متخصصین این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلمان ایزدی دبیر کمیته ی نوآوری های اجتماعی بنیاد احسان گفت: با توجه به اهمیت بحث کنشگری اجتماعی در جامعه امروز ما، بنیاد احسان وظیفه خود دیده که در این حوزه با کمک به بهبود تحولات اجتماعی و اکو سیستم توانمند سازی اجتماعی، حضوری اثرگذار داشته باشد.

ایزدی افزود: برای اولین بار در کشور با هدف حمایت مالی از کنشگران فضای اجتماعی، نهاد های تسهیل گر اجتماعی و افراد متخصص حوزه نوآوری اجتماعی و معرفی این افراد به مردم، رویداد های سرمایه گذاری فصلی توانا را برگزاری می کنیم.

دبیر کمیته نواوری های اجتماعی ادامه داد: در این رویداد ها بیش از ۱۰۰ تیم ثبت نام کرده اند که با بررسی آنها ۳۰ تیم برگزیده به صحن اصلی رویداد راه پبدا می کنند؛ از بین این تیم ها، ۱۵ تیم برای سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریالی انتخاب می شوند.

سلمان ایزدی تاکید کرد: امیدواریم سرمایه گذاری در حوزه نوآوری‌های اجتماعی بتواند بزودی حل مشکلات مردم را به دست خودشان امکان پذیر کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول