اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| نیروهای طرحی توسط وزارت بهداشت تبدیل وضعیت شوند

مدافعان سلامتی که در دوران اوج کرونا جهاد کردند ولی همچنان طرحی هستند و 6 ماه یکبار تمدید قرارداد می کنند.

فارس من| نیروهای طرحی توسط وزارت بهداشت تبدیل وضعیت شوند

گروه جامعه خبرگزاری فارس - کاربران فارس من در پویشی خواستار تبدیل وضعیت نیروهای طرحی وزارت بهداشت هستند. آنها در این پویش عنوان کردند که مدافعان سلامت در ایام کرونا داوطلبانه به مردم خدمت کردند و باید توسط دولت حمایت قاطع داشته باشند.

یکی از حامیان این پویش در تماس با خبرگزاری فارس مطرح کرد: «من ۵ سال است که در یک بیمارستانی در تهران به عنوان پرستار طرحی کار می‌کنم و هر ۶ ماه یکبار قرارداد خود را تمدید می‌کنم. در دوره سخت کرونا که برخی از همکاران ما بخاطر استرس کاری و ترس از کرونا در بخش کرونا فعالیت نمی‌کردند من در بخش کرونایی‌ها بودم. من متاهل هستم و ۵ سال است بخاطر اینکه کارم را از دست ندهم باردار نشدم چون امنیت شغلی ندارم و هیچ نوع حمایتی برای ما نیروهای طرحی نیست. ما از وزارت بهداشت درخواست داریم در راستای وعده‌های خود در تبدیل وضعیت نیروهای طرحی، اقدامی کند.»

امضا کنندگان این پویش گفته‌اند ما دو مطالبه داریم: ۱.مشمول شدن پایان طرح خورده‌های تعدیل شده با حذف شرط اشتغال و در نظر‌ گرفتن بازه زمانی خدمت در ایام کرونا است. ۲. سوابق خدمتی کمتر از دوسال بوده و همانند ایثارگران جنگ سخت حداقل ۶ ماه محاسبه گردد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول