اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رزمایش مدافعان ولایت در قم برگزار شد +تصاویر

رزمایش مدافعان ولایت ویژه 10 گردان از طلاب و روحانیون بسیجی همراه با برنامه‌های رزمی، فرهنگی، تمرین‌های نظامی، رزم شبانه و آمادگی جسمانی در قم برگزار شد.

رزمایش مدافعان ولایت در قم برگزار شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رزمایش مدافعان ولایت ۳ به مدت ۳ روز با حضور ۱۰ گردان متشکل از طلاب و روحانیون بسیجی عضو گردان‌های تیپ۸۳ در منطقه عمومی رزمایش‌های این یگان برگزار شد.

در این رزمایش برنامه های متنوع رزمی، فرهنگی، تمرین های نظامی، رزم شبانه و آمادگی های جسمانی به اجرا در آمد.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام و المسلمین منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت: بر اساس برنامه ابلاغی، این رزمایش باید به صورت سالانه برگزار می‌شد که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا دوسال تعطیل شده بود که امسال به توفیق الهی موفق به برگزاری این رزمایش شدیم.

وی بیان داشت: ما اینجا جمع شدیم با صدای رسا و محکم به همه منافقان داخلی و دشمنان خارجی اعلام کنیم که اسلام و انقلاب مدافعانی از جنس روحانی و طلبه آموزش دیده دارد که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون با همه توان از ولی امر مسلمین و منویات ایشان دفاع خواهند کرد و برای دفاع از جبهه حق علیه باطل در تمام صحنه هایی که لازم باشد حضور خواهند داشت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) در تشکیل گردان‌های رزمی تبلیغی، فکری، سیاسی و عقیدتی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است که این موفقیت‌ها باید استمرار داشته باشد.

 

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول