اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: دیدار نخبگان با رهبر انقلاب، مانور دلدادگی و خط بطلانی بر یاوه گویی‌های دشمن بود

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: دیدار با مقام معظم رهبری انرژی مضاعفی بود که به بدنه نخبه کشور تزریق شد تا قوی‌تر و مستمرتر پای اعتقادات و کشور خود بایستند، این دیدار خط بطلانی بر یاوه گویی‌های دشمن بود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: دیدار نخبگان با رهبر انقلاب، مانور دلدادگی و خط بطلانی بر یاوه گویی‌های دشمن بود

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به دیدار اخیر نخبگان با مقام معظم رهبری، گفت: دیدار مقام معظم رهبری با نخبه‌ها، بیعت مجدد نخبگان کشور با ایشان بود، بیعتی بر این مبنا که تا جان در بدن ماست، امام خامنه‌ای رهبر ماست و در دفاع از کیان ایران اسلامی مستمر، عالمانه، آگاهانه و با روش‌های به روز علمی دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دیدار اخیر مقام معظم رهبری مانور دلدادگی نخبگان کشور به مقام معظم رهبری بود، گفت: این دیدار انرژی مضاعفی بود که به بدنه نخبه کشور تزریق شد تا قوی‌تر و مستمرتر پای اعتقادات و کشور خود بایستند، این دیدار خط بطلانی بر یاوه گویی‌های دشمن بود.

* نخبگان کشور حضور و پای کار انقلاب و کشور بودنشان را به رخ دشمنان کشیدند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه در این دیدار جوانان نخبه کشور حضور و پای کار انقلاب و کشور بودنشان را به رخ دشمنان کشیدند، خاطرنشان کرد: حضور نخبگان نشان می‌داد که این عزیزان در مرزهای دانش حرکت می‌کنند و این دانش را برای حل مشکلات کشور بررسی و در همین راستا به تولیدات خوبی هم رسیده‌اند.

وی افزود: در این دیدار دلدادگی و علاقه نخبگان نسبت به رهبری، اسلام و کشور بسیار جالب و قشنگ بود،  صحبت‌های حکیمانه، دلنشین و دلگرم کننده مقام معظم رهبری امید را در دل نخبگان مضاعف کرد.

پایان پیام/ ت 38

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول