اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۵۷۰۰ شغل برای مددجویان سمنانی ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ایجاد پنج هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان این استان در سال جاری پیش‌بینی شده است.

۵۷۰۰ شغل برای مددجویان سمنانی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد استان سمنان با کسب بیشترین درصد جذب اعتبارات اشتغال، ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزش‌های مهارتی برای مددجویان در برنامه‌های ابلاغی اشتغال در نیمه نخست سال جاری، توانست جایگاه نخست را بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: معاونت اشتغال کمیته امداد استان سمنان با ارائه طرح‌های متعدد توانست در سال ۱۴۰۱، در جایگاه نخست کشور بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به آموزش مهارتی یک هزار و 11 نفر و ایجاد دو هزار و 508 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان نسبت به برنامه ابلاغی استان تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان جایگاه نخست بین ادارات کمیته امداد سراسر کشور را در این زمینه در اختیار گرفته است.

بحیرایی یادآور شد: کمیته امداد استان سمنان توانست با جذب حداکثری اعتبارات اشتغال در این شاخص با کسب رتبه برتر تمام امتیازات را از آن خود کند و در جایگاه نخست کشور قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ایجاد پنج هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان استان سمنان در سال جاری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول