اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پدر شهید مدافع حرم: آشوب‌گران دوست انقلاب اسلامی و ایرانی‌ها نیستند

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر گفت: جوانان ما بدانند اینها ی که کشور را به آشوب می‌کشانند، دیگر دوست انقلاب اسلامی و ایرانی‌ها نیستند چون تجربه نشان داده، اکنون این توطئه‌ها را انجام می‌دهند تا دوباره بر کشور ما مسلط شوند.

پدر شهید مدافع حرم: آشوب‌گران دوست انقلاب اسلامی و ایرانی‌ها نیستند

اصغر رجایی‌فر  پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: ۷۱ سال از خداوند عمر می‌گیرم و ۲۷ سال از عمرم در زمان طاغوت و  ۴۳ سال در انقلاب  اسلامی سپری شد به عینه دورانی که با ستم و زور و بدون هیچ اختیاری را گذراندیم را لمس کردم.

وی با بیان اینکه ما بُلف نمی‌زنیم، گفت: آن زمان طوری بود که اصلا خبر نداشتیم در مملکت چه خبر است و مسؤولان نیز یک جانبه کار می‌کردند و  مردم حق دخالت در امور نداشتند.

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر اضافه کرد: در دوران انقلاب اسلامی این مردم هستند که سرنوشت مملکت ‌را رقم می‌زنند و ما هم برای حفظ قرآن و اسلام هم حرف نخست را در جهان می‌زنیم.

رجایی‌فر با اشاره به اینکه دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم، افزود: پس از آن  فرزندان ما برای دفاع از جایگاه مقدس حرم زینب(س) فرزندان به آن سوی مرزها رفتند تا هم حرم و هم حریم باقی بماند.

وی تصریح کرد: جوانان ما بدانند اینها ی که کشور را به آشوب می‌کشانند، دیگر دوست انقلاب اسلامی و ایرانی نیستند چون تجربه نشان داده، اکنون این توطئه‌ها را انجام می‌دهند تا دوباره بر کشور ما مسلط شوند و سرنوشت قدیم را تکرار کنند.

پدر شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر یادآور شد: جوانان ما خون دادند تا ما زندگی سالم داشته باشیم و دین‌مان برقرار باشد و نباید خون آنها را نادیده بگیریم.

وی اظهار کرد: به عنوان پدر شهید اعلام می‌کنم کسانی که آشوب می‌کنند؛ جیره‌خوار آمریکا هستند دشمنانی که افغانستان، عراق و سوریه را به نابودی کشیدند و ۷۰ سال است دارند خون فلسطینی‌ها را می‌خورند اما دشمنان ما بدانند که ما هیچ‌گاه نمی‌گذاریم حزب الشیطان بیاید و حزب‌الله را از بین ببرد.

رجایی‌فر با تاکید بر اینکه اگر ما کوتاه نیاییم، پیروزی ما حتمی است، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید ثابت قدم باشیم به این دلیل که فرزندان ما برای دفاع از راه اسلام راهی جبهه و جنگ شدند و یک تکه استخوان‌شان برگشت و  ما خدا را شاکریم جوانان عزیز ما جیره‌خوار هیچ احدی نیستند و از خدا می‌خواهیم تا آخرین لحظه برای دفاع از اسلام و قرآن بمانیم.

به گزارش فارس، شهید حسن رجایی‌فر از شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان سوریه بود که در اردیبهشت سال ۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول