اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: محاصره نابلس یک جنایت است اما اراده مقاومت را نخواهد شکست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر همبستگی با ساکنان تحت محاصره شهر نابلس در کرانه باختری تأکید کرد و خواستار تشدید مقاومت شد.

حماس: محاصره نابلس یک جنایت است اما  اراده مقاومت را نخواهد شکست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس ضمن اعلام همبستگی با ساکنان تحت محاصره نابلس، خواستار تشدید مقاومت در دفاع از شهر قدس و مسجدالأقصی شد.

حماس در بیانیه‌ خود آورده است که تداوم محاصره شهر نابلس، شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری، جنایتی تمام عیار است که هرگز موفق به شکست اراده مقاومت و پایداری ملت فلسطین نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است:«محاصره نابلس بار دیگر شکست نظام امنیتی رژیم اشغالگر در مقابله با پایداری و قهرمانی ملت فلسطین را نشان داد».

بنابر گزارش وبگاه خبری «شهاب نیوز»، در بیانیه حماس آمده است:«حماسه ساکنان قهرمان کرانه باختری و استقبال آن‌ها از مبارزان و جوانان انقلابی بار دیگر ثابت کرد که ما با یک انتفاضه ملی مواجه هستیم که بیانگر باور و ایمان ملت به گزینه مقاومت فراگیر به عنوان راه آزادسازی و بازگشت آوارگان است».

حماس همچنین سازمان ملل را به مسئولیت‌پذیری برای مجرم خواندن رژیم اشغالگر و سیاست‌های تجاوزکارانه خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات اسلامی و حمایت از عدالت مسئله فلسطین و حق ملت فلسطین برای آزادسازی و بازگشت فراخواند.

این جنبش همچنین پایداری اعتکاف‌کنندگان در قدس و مسجدالأقصی در حمایت از این اماکن مقدس را ستود.

نظامیان رژیم صهیونیستی از دو هفته پیش به بهانه گسترش عملیات‌های مقاومتی در نابلس و حضور اعضای گروه‌های مقاومتی «عرین الأسود» در این شهر، آن را تحت محاصره شدید خود درآورده‌اند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول