اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره برداری از ۱۴ زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح ۱۴ زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی تا دهه فجر در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۸۸ هزار دانش آموز استان از مرایای از این اماکن ورزشی برخوردار می‌شوند.

بهره برداری از ۱۴ زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه امرالله صالح زاده این شهرستان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با مشارکت خیرین نیکوکار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس، شاداب سازی و هدفمند کردن برنامه‌های درس تربیت بدنی و توسعه ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی و استعدادیابی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد ۱۴ زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی آموزش و پرورش استان با اعتبار ۹ میلیاردتومان تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی‌نژاد یادآور شد: با بهره‌برداری از ۱۴ چمن مصنوعی فوتبال قریب بر ۱۸۸ هزار دانش آموز دوره‌های مختلف تحصیلی خراسان جنوبی از مزایای این اماکن ورزشی برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی فوتبال آموزشگاه امرالله صالح‌زاده شهرستان طبس در زمینی به ابعاد ۱۷ در ۳۲ متر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۲ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی  شهر طبس و اولیای آنان از مزایای این طرح ورزشی برخوردار می‌شوند.

موسوی‌نژاد خاطرنشان‌ کرد: عملیات اجرایی یک زمین چمن مصنوعی دیگر، یک زمین فوتبال ساحلی و سالن ورزشی شهدای معلم با پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی در شهرستان طبس آغاز شده که با بهره‌برداری از آن ۱۵ هزار دانش‌آموز شهرستان از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول