اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زندگی  /  آداب زندگی

تریبون آزاد دانشجویان الزهرا با رئیس فراکسیون زنان مجلس

«فاطمه قاسم‌پور »رئیس فراکسیون زنان مجلس با حضور در ششمین تریبون آزاد(هم اندیشی در باب مطالعات زنان و وضعیت جاری کشور) در دانشگاه الزهرا چندساعتی مطالبات و صحبت های دانشجویان را از نزدیک شنید.

تریبون آزاد دانشجویان الزهرا با رئیس فراکسیون زنان مجلس

به گزارش گروه زندگی؛‌فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه ۲ مهر 1400 با دانشجویان دانشگاه «الزهرا» گفت‌وگو کرد.
قاسم‌پور با حضور در ششمین تریبون آزاد(هم اندیشی در باب مطالعات زنان و وضعیت جاری کشور) در دانشگاه الزهرا چندساعتی پای صحبت‌ها  و مطالبات دانشجویان نشست.
در جریان این جلسه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید دانشجویان با قرار گرفتن پشت تریبون آزادانه مطالبات اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و... خودشان را به گوش این نماینده مجلس رساندند و از او خواستار پیگیری شدند.
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین برخی از موضوعات برای دانشجویان گفت: «حضور من در این جلسه به درخواست خودم بوده تا مطالبات و صحبت های شما دانشجویان را بشنوم.»
وی با تشکر از مسئولان دانشگاه که فضایی برای بیان مطالبات دانشجویان ایجاد کرده‌اند گفت:« فرصت گفت‌وگو فرصت مغتنمی است و راه رسیدن به یک نگاه اجمالی این است که باهم گفت‌وگو کنیم و شما نمی‌دانید این نوع فرصت‌ها چقدر برای بنده وامثال بنده راه گشاست.»
فاطمه قاسم‌پور با بیان اینکه فضا برای شنیدن اعتراضات فراهم بوده و هست،‌گفت:«در اصل ۲۷ قانون اساسی حق اعتراض و ایجاد فضاهایی برای چنینن جلساتی مطرح شده و یکی از تجلی‌گاه‌های اصل ۲۷ می‌تواند همین جلسه ما باشد. توسعه اصل ۲۷ وظیفه حکمرانی است که باید دنبال شود و درحال حاضر نیز هم رئیس جمهوری و هم رئیس مجلس روی توجه به این اصل تاکید داشته‌اند.»‌

در پایان قاسم‌پور گفت: «۶ ماه دیگر نتیجه مطالبات دانشجویان را که به صحن علنی مجلس خواهم برد را در نشستی با دانشجویان الزهرا بیان خواهم کرد.» 
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول