اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

فارس من| آموزش حجاب و رعایت قانون از مدارس شروع شود

تعدادی از مخاطبین فارس درخواست دارند که پوشش یکدست در تمام محیط‌های آموزشی برای کودکان به قانون تبدیل بشود.

فارس من| آموزش حجاب و رعایت قانون از مدارس شروع شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ با توجه به حوادث اخیر پیرامون بحث حجاب در کشور، آموزش این مقوله دینی و اجتماعی به نسل‌های درحال رشد اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. بسیاری از افراد معتقدند آموزش حجاب و وعفاف باید از مدارس شروع بشود تا تاثیر آن کامل و موثر باشد.

در همین راستا پویشی با عنوان «آموزش حجاب و رعایت قانون از مدارس شروع شود» در سامانه فارس‌من خبرگزاری فارس ثبت شده است. این پویش تا این لحظه حدود 3هزار امضا جمع کرده است. 

سردبیر این سوژه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: « محل آموزشی مخصوص آموزش است و بچه‌ها در این محیط باید تمام حواسشان جمع یادگیری باشد. پس بهتر است همانطور که در مدارس پوشش خاص و مشخصی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود، در کلاسهای خصوصی خارج از مدرسه هم قانون پوشش خاص و یکدست وجود داشته باشد.»

وی افزود: « اگر این اتفاق در سنین پایین برای بچه‌ها بیفتد، در سالهای بالاتر مثل ورود به دانشگاه نیز پوشش مناسب و به دور از جلب توجه در محیط‌های آموزشی برای فرد قابل‌پذیرش خواهد شد»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول