اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار قرچک: حل مشکلات بافت‌های فرسوده نیازمند اقدام جهادی است

فرماندار قرچک گفت: بافت‌های فرسوده و ناکارآمد به معضل اساسی برای مدیریت شهری تبدیل‌شده و درصورتی‌که سامان‌دهی نشود، خسارات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت و رفع این مشکلات نیازمند اقدام جهادی است.

فرماندار قرچک: حل مشکلات بافت‌های فرسوده نیازمند اقدام جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری، ضمن بیان مشکلات موجود در محلات هدف، خواستار اقدام جهادی و توجه ویژه دستگاه‌های ذی‌ربط به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شد.

وی با اشاره به سکونت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بافت فرسوده شهر گفت: بافت‌های ناکارآمد به معضل اساسی برای مدیریت شهری تبدیل‌ شده و درصورتی‌که سامان‌دهی نشود، خسارات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

فرماندار قرچک با تاکید براینکه بازآفرینی شهری فرصتی برای جذب اعتبار مستقل دستگاه ها است افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان برای تامین اعتبار پروژه ها پیگیری های مجدانه داشته باشند.

فاتحی‌نژاد توانمندسازی بافت‌های فرسوده را کار بسیار بزرگی دانست و بیان کرد: با توجه به روحیه ای که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد این امر به بهترین نحو محقق می‌شود‌.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول