اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۵۱۲ مقاله به همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند ارسال شد

دبیر علمی نوزدهمین همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند با اشاره به ارسال ۵۱۲ مقاله به دبیرخانه همایش گفت: در کمیته علمی این رویداد علمی بین‌المللی ۱۵۷ استاد مطرح کشوری و جهانی مشارکت دارند.

۵۱۲ مقاله به همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حسین نویدی‌نیا، دبیر علمی نوزدهمین همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش بین المللی از ۱۸ تا ۲۰ آبان ماه سال جاری در مرکز خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۵۱۲ مقاله از شرکت کنندگان داخلی و خارجی به دبیرخانه نوزدهمین همایش بین‌المللی تلسی ارسال شده است.

دبیر علمی نوزدهمین همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند با اشاره به پذیرش ۳۶۵ مقاله ارسال شده تصریح کرد: در کمیته علمی این همایش بین المللی ۱۵۷ استاد مطرح کشوری و بین المللی به صورت حضوری  و غیرحضوری مشارکت دارند.

نوبدی‌نیا یادآور شد: مهمانان خارجی از دانشگاههای کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، اسپانیا، رومانی ترکیه و چین حضور خواهند داشت و چهار سخنران کلیدی از کشورهای کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند و سه سخنران ویژه از ژاپن و هنگ کنگ در این همایش را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری پنج کارگاه آموزشی و ارائه سخنرانی‌های اساتید کشوری و بین المللی و همچنین افتتاح شعبه انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران در دانشگاه بیرجند پیگیری خواهد شد.

دبیر علمی نوزدهمین همایش بین المللی تلسی دانشگاه بیرجند گفت: گروه زبان انگلیسی دانشگاه بیرجند در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی در گرایش‌های زبان شناسی، مترجمی زبان و آموزش زبان دانشجو می‌پذیرید.

نویدی نیا با اشاره به مسائل نوظهور در آموزش زبان انگلیسی با تاکید بر آموزش مجازی در حیطه اصلی این همایش متذکر شد: دکتر حسین نساجی؛ استاد مطرح جهان از دانشگاه ویکتوریا مهمان ویژه این همایش خواهد بود.

فاطمه چهکندی، دبیر اجرایی نوزدهمین همایش بین‌المللی تلسی‌ دانشگاه بیرجند نیز گفت: در راستای شناسایی و معرفی توانمندی‌های خراسان‌جنوبی در سطح بین‌المللی دستگاه‌های مختلفی همچون میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری در برگزاری این همایش همکاری دارند.

وی با اشاره به برگزاری تور بیرجندگردی با همکاری میراث فرهنگی و برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حاشیه همایش افزود: با مساعدت جهاد کشاورزی عکس‌های جشنواره ملی زرشک نیز برای مهمانان به نمایش گذاشته می‌شود.

چهکندی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشکری خراسان‌جنوبی به زبان انگلیسی از دیگر برنامه‌های جانبی همایش است، تصریح کرد: معرفی استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در حوزه زبان انگلیسی، معرفی فرصت‌های شغلی در این زمینه، استفاده از معلمان و دانش آموزان برای ارتقای دانش حرفه‌ای و بهره گیری از ایده‌های برتر دانشجویان از دیگر بخش‌های همایش می‌باشد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول