اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جزئیات دوازدهمین قرار خدمت شهردار تهران

سخنگوی شهرداری تهران جزئیات دوازدهمین قرار خدمت شهردار پایتخت را تشریح کرد.

جزئیات دوازدهمین قرار خدمت شهردار تهران

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره جزئیات دوازدهمین قرارخدمت شهردار تهران، اظهار کرد: پس از چند هفته وقفه در برگزاری برنامه‌ قرار خدمت شهردار تهران، مجددا این قرارهای خدمت از سرگرفته شده و امروز شهردار پایتخت به منطقه 9 تهران خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی بازدیدهای مختلفی با حضور شهردار تهران در دوازدهمین قرار خدمت آماده شده است، گفت: در ابتدا قرار است شهردار تهران در مقبره الشهدا بوستان کوکب واقع در منطقه 9 حاضر و دیداری با خانواده شهید ابراهیمی داشته باشند.

محمدخانی ادامه داد: بعد از دیدار با خانواده شهید، شهردار تهران با حضور در ساختمان شهرداری منطقه 9، با کارکنان شهرداری تهران دراین منطقه دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد و سپس به همراه معان امور مناطق شهرداری و شهردار منطقه، از سطح منطقه 9 بازدید می‌کنند. 

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در دوازدهمین قرار خدمت معاون‌های شهردار تهران بازدیدی از سطح منطقه خواهند داشت، اضافه کرد: هچنین جلسه معاونت‌ها با حضور روسای ادارات معاونت برگزار می‌شود و ضمن ارائه گزارش عملکرد، به ارائه چالش‌ها، راهکارها و درخواست‌ها می‌پردازند. 

وی بیان کرد: در ادامه این بازدید از منطقه 9، شهردار تهران با معتمدین منطقه یعنی بزرگان محلات، دانشگاهیان، کارآفرینان و ... دیداری خواهند داشت که در این جلسه، معاون امور مناطق شهرداری، معاون فرهنگی_اجتماعی شهرداری، مشاور شهردار تهران و شهردار منطقه 9 آقای زاکانی را همراهی می‌کنند.

محمدخانی با اشاره به اینکه شهردار تهران امروز از ساعت 16 تا 17:30 در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 9 ملاقات مردمی خواهند داشت، گفت: مردم این منطقه می‌توانند با حضور در ساختمان شهرداری، مطالبات و خواسته‌هایشان را با شهردار تهران در میان گذارند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در پایان شهردار تهران جلسه شورای معاونین را در دفتر شهردار منطقه 9 برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول