اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» برگزار شد

نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» برگزار شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ نشست علمی تخصصی «تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده» با حضور فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

قاسم پور در این نشست ضمن ارائه مطالب تخصصی درخصوص تدوین برنامه هفتم توسعه در بخش زنان و خانواده بر اهمیت پرداختن به این مسأله در دانشگاه های کشور پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که دارد می تواند در این زمینه فعالیت‌های مثمرثمری داشته باشد و سبب ارتقاء کارآفرینی اجتماعی، توسعه برنامه های فرهنگی و توانمندسازی خانواده شود.

همچنین در این نشست عاصمه قاسمی با ارائه تاریخچه ای از برنامه های توسعه در کشور گفت: برنامه هفتم توسعه دارای محورهای مهمی در بخش زنان و خانواده است که لازم است به آنها به طور جدی پرداخت شود. 

وی افزود: محورهای اعتلای فرهنگ عمومی در تحکیم سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقا هویت ملی، همبستگی و اعتماد ملی، رشد و شکوفایی بانوان، تحکیم نهاد خانواده، ارتقاء سلامت اجتماعی و پیشگیری از  آسیب های اجتماعی و ... در این برنامه مورد تأکید قرار گرفته و لازم است در نشست های تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا به طور صحیح در سیاست های کلان ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول