اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌ من| مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سبب مافیای نمره می‌شود

برخی کاربران فارس من با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار لغو مصوبه تأثیر قطعی معدل بر کنکور شدند.

فارس‌ من| مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی سبب مافیای نمره می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار خواهان لغو مصوبه تأثیر قطعی معدل در کنکور شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«ما دانش آموزان دوازدهم و پشت کنکوری خواهان لغو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد کنکور سراسری و مخالف تاثیر معدل قطعی هستیم که در سال ۹۳و ۹۴ اثرات زیان بار آن را شاهد بودیم که به دلیل همین اثرات منفی لغو شد.
همان گونه که شاهد مافیای کنکور هستیم از این به بعد شاهد مافیای معدل نمره و....هم خواهیم بود.
این مصوبه یعنی دانش آموزان مناطق محروم از حضور در دانشگاه‌های سطح اول کشور محروم می‌مانند.
یعنی تبعیض یعنی ناعدالتی‌ در حق دانش‌آموزانی تنها دلخوشی شون رفتن به دانشگاه است بحث دیگر بحث امنیت جلسه است که شاهد تقلبات زیادی سر جلسه کنکور و امتحانات نهایی هستیم که با این مصوبه بیشتر نیز خواهد شد.
از کلیه مسئولان مربوط مخصوصا نمایندگان مجلس و آقای دکتر قالیباف تقاضا داریم تا بصورت جدی به این قضیه ورود کنند سرنوشت کلی دانش آموز به این مصوبه ناعادلانه گره خورده است.»

سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: این مصوبه باید لغو شود زیرا به ضرر دانش‌آموزان مناطق محروم و مناطق ۳ است چون دانش‌آموزان مناطق محروم امکانات کافی برای کسب نمره کافی ندارند که باتوجه به مصوبه جدید بتوانند معدل خوبی را کسب کنند.

وی در ادامه افزود: دانشگاه خوب براساس این مصوبه برای منطقه یک که امکانات آموزشی خوبی دارند، است، ما قبلا هم شاهد مافیای کنکور بودیم و الان هم شاهد مافیای نمره هستیم و این مصوبه برای تمام مناطق باید اعمال شود که بیشتر ضرر آن برای دانش آموزان منطقه ۳ است. 

سردبیر این پویش سامانه فارس من تاکید کرد: مشکل ضرایب تحصیلی است که این ضرایب عادلانه نیست، با این مصوبه شاهد مافیای نمره خواهیم بود، یعنی هر کس که پول دارد می‌تواند نمره بخرد. 

پایان پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول