اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

ضرورت توجه به تقویت مهارت و تجربه عملی دانشجویان در کنار افزایش کیفیت آموزش علمی

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: یکی از ماموریت‌های جدید دانشگاه این است که وارد حلقه اشتغال شود و علاوه بر افزایش کیفیت آموزش علمی، تقویت مهارت و تجربه عملی دانشجویان را نیز مورد توجه قرار دهد.

ضرورت توجه به تقویت مهارت و تجربه عملی دانشجویان در کنار افزایش کیفیت آموزش علمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، قاسم زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در بازدید از مجتمع صنعتی ماموت البرز و روند فعالیت‌های این مرکز بزرگ تولیدی، گفت: در این راستا از مراکز رشد و کارآفرینی دانشگاه و همچنین تیم‌ها و هسته‌های علمی دانشجویی حمایت خواهیم کرد و همچنین به دنبال عقد تفاهم‌نامه‌هایی با صنایع بزرگ هستیم تا در بحث اشتغال دانش آموختگان مهارت دیده دانشگاه کمک کنیم و از طرف دیگر حضور نخبگان دانشگاهی حتما در توسعه این صنایع بسیار موثر خواهد بود.

جذب دانش آموختگان نخبه‌ رشته‌های مختلف مهندسی، برگزاری تورهای بازدید از شرکت، تامین شرایط لازم جهت حضور اعضای هیئت علمی در شرکت جهت گذراندن طرح فرصت مطالعاتی، ترویج و توسعه کارآفرینی، حمایت از تیم‌های دانشجویی در حوزه‌های برق، مکانیک و مواد با نگاه ویژه به توسعه فناوری‌های صنعت خودرو و همچنین آموزش موثر و کارآمد به دانشجویان و علاقه مندان در موضوعات مرتبط از مهمترین مباحث مطرح شده در دیدار رئیس دانشگاه با مسئولان شرکت ماموت بود.

گفتنی است مجتمع صنعتی ماموت  نامی شناخته شده در پهنه عرصه صنعت بین‌الملل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های صنعتی کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول