اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری اردو در مناطق محروم باعث احیا روحیه آبادانی و فعالیت جهادی اهالی روستا شد

مسئول گروه جهادی بسیج دانشگاه شاهد گفت: از برکات معنوی برگزاری اردوی عمرانی، فرهنگی و آموزشی در مناطق محروم، احیا روحیه آبادانی و پررنگ شدن روحیه حضور و فعالیت جهادی در میان اهالی روستا بود.

برگزاری اردو در مناطق محروم باعث احیا روحیه آبادانی و فعالیت جهادی اهالی روستا شد

علیرضا دودانگه مسئول گروه جهادی رصا (رهروان صاحب الزمان) بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی فارس، گفت: اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه شاهد که  تابستان ۱۴۰۱ در شهرستان قهاوند استان همدان شروع شده بود، به پایان رسید.

وی با تشریح فعالیت های عمرانی گروه جهادی رصا، گفت: این گروه جهادی در حوزه عمرانی در عرصه ساخت مسجد برای اهالی روستای بویاقچی ورود کرد و با  دیوارکشی مدرسه روستای احمدآباد، کارش را به اتمام رساند.

 

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده، گفت: برگزاری هیئت، توزیع پک فرهنگی در بین اهالی روستا بویاقچی و مشاوره چهره به چهره جوانان از جمله این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی برای کودکان  و کلاس‌های معارف از جمله اقدامات فرهنگی این گروه‌ جهادی بوده است.

دودانگه افزود: از برکات معنوی این اردو، احیاء روحیه آبادانی و سازندگی و پررنگ شدن روحیه حضور و فعالیت جهادی در میان اهالی روستا بود.

 

 

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پایان خاطرنشان کرد: زحمات و کمک‌های بی وقفه بنیاد علوی، سپاه پاسداران شهرستان قهاوند و سایر دستگاه‌های اجرایی به گروه جهادی رصا قابل تقدیر بوده و از زحمات این ارگان‌ها سپاسگزاریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول