اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قطع 45 اصله درخت گردو به خاطر اختلاف خانوادگی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: حدود 45 درخت گردو در منطقه سرابی به دلیل اختلاف خانوادگی قطع شده که موضوع در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

قطع 45 اصله درخت گردو به خاطر اختلاف خانوادگی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، درخت گردو به عنوان یک سرمایه بزرگ و حائز اهمیت در تامین زندگی مردم شهرستان تویسرکان است بنابراین حفاظت از این سرمایه و برند بی‌نظیر در برنامه‌های مسوولان و مردم به عنوان یک اولویت مهم باید قرار گیرد اما متأسفانه قطع چند ده اصله درخت گردو در با‌غ‌های پایین دست تپه قلندرسیاه در منطقه سرابی خبری شده است.

حسین افشاری، فرماندار شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این باغ متعلق به یک شخص حقیقی است که یکی از بستگان او درختان گردو، بادام و... را قطع کرده است، البته با تایید جهاد کشاورزی برخی از این درختان نیز آفت کرم خراط داشتند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد اصله درختان گردو قطع شده طبق بررسی انجام شده توسط سرپرست جهاد کشاورزی تویسرکان بین ۴۰ تا ۴۵ اصله درخت است افزود: این‌ها یک دعوای خانوادگی هم دارند و پرونده‌شان در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است که مایل به پرداختن این دعوای خانوادگی که بین ورثه بوده نیستند.

لازم به ذکر است طبق شکایت صورت گرفته پرونده قطع درختان از سوی ورثه در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول