اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنین

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به شهادت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کردند.

شهادت یک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین بامداد جمعه (21 اکتبر/29 مهر) از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری خبر داد.

از طرف دیگر، رسانه‌های فلسطینی به نقل از منابع خود گزارش داده‌اند که وضعیت یکی از افرادی که در این درگیری‌ها زخمی شده نیز وخیم گزارش شده است.

این اتفاق کمتر از دو روز بعد از آن رخ می‌دهد که منابع خبری از شهادت جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» خبر دادند. التمیمی عامل عملیات «شعفاط» بود که پس از یک هفته تعقیب چهارشنبه شب به شهادت رسید.

خبرگزاری شهاب چهارشنبه گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به التمیمی، اجازه ندادند آمبولانس وارد این منطقه شود و او در نتیجه خونریزی شدید شهید شد.

«آویو  کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به نیروهای خود دستور داده بود با توجه به وضعیت امنیتی کنونی در کرانه باختری، بالاترین سطح هشدار و آمادگی را در این منطقه رعایت کنند.

کوخاوی از فرماندهان ارتش خواست به نیروهای تحت فرمان خود، ضرورت حفظ بالاترین درجه آمادگی و پاسخ به عملیات‌های مقاومتی را یادآورد شوند.

 این اظهارات کوخاوی پس از عملیات‌های مقاومتی انجام شده در نزدیکی «شعفاط» و «شافی شومرن» اعلام شد عملیات‌هایی که طی آن دو نظامی صهیونیست کشته شدند و عاملان عملیات‌ها موفق به فرار شدند.

عملیات‌های مقاومتی اخیرا در کرانه باختری بویژه دو شهر جنین و نابلس به شدت افزایش داشته است. این منطقه طی ماه سپتامبر شاهد ۸۳۳ عملیات مقاومت در تمامی انواع آن بوده اما مورد قابل توجه در مقاومت کنونی در کرانه باختری، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان کتائب «شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است؛ از بارزترین گروه‌های مسلح مذکور «کتیبه جنین»، «عرین الاسود» و «مخیم بلاطه» هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول