اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله: خون شهید التمیمی، در نهایت موجب آزادی فلسطین خواهد شد

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای قهرمانی‌ها و مقاومت شهید «عدی التمیمی» را ستود و شهادت وی را عاملی برای آزادی تمامی خاک فلسطین دانست.

حزب الله: خون شهید التمیمی، در نهایت موجب آزادی فلسطین خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه‌ای به شهادت «عدی التمیمی» در مبارزه با نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به نوشته العهد، در این بیانیه آمده است که حزب الله به شجاعت و قهرمانی شهید التمیمی که به تنهایی وارد نبرد با صهیونیست‌ها شد و علی‌رغم عملیات گسترده‌ای که علیه او به راه افتاده بود با شجاعت و قهرمانی در طول درگیری‌ها در مقابل نظامیان دشمن صهیونیستی ایستاد.

حزب‌الله لبنان در ادامه تأکید کرد که شهید «عدی التمیمی» نماد قدرت مردم فلسطین و آمادگی‌اش برای فداکاری در راه مقدسات و خاک این کشور است.

شب گذشته (چهارشنبه شب)، نظامیان صهیونیست پس از نزدیک به ده روز تعقیب و گریز عامل عملیات شعفاط که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر، منجر شد، اعلام کردند که وی را در هنگام انجام عملیاتی جدید به شهادت رسانده‌اند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، «عدی التمیمی» جوان فلسطینی که به گفته رژیم صهیونیستی عامل عملیات هفته پیش شعفاط بود، در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی، شب گذشته به شهادت رسید. نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به التمیمی، اجازه ندادند آمبولانس وارد این منطقه شود و در نتیجه خونریزی شدید، وی به شهادت رسید. 

رسانه‌های عبری می‌گویند که التمیمی شب گذشته در هنگام یک عملیات جدید در حالی که یک نگهبان اسرائیلی را در ورودی معالیه ادومیم هدف گلوله قرار داد و وی را زخمی کرد، هدف گلوله نظامیان قرار گرفت و به شهادت رسید. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول