اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درودگر: ملوان تحت فشار است/ استان‌های شمالی به فوتبال کم توجه هستند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: شاید فشار ناشی از نتیجه نگرفتن سبب اتفاقات پایان بازی ملوان و پرسپولیس شد.

درودگر: ملوان تحت فشار است/ استان‌های شمالی به فوتبال کم توجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، صادق درودگر پس از دیدار ملوان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خیلی بازی خوب، زیبا و پرسرعتی بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. امیدوارم لیگ پرتماشاگر باشد و این بازی‌ها با شور و شعف بیشتری ادامه پیدا کند.

وی درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: متاسفانه مقداری همه ما مردم ایران دامنه تحمل‌مان پایین آمده است. نباید به این شکل برخورد کنیم. این یک مسابقه فوتبال است و بازی هم تمام می‌شود. پس از پایان مسابقه نیز همه با هم دوست و رفیق هستیم. چند بازی ملوان را دیدم و خیلی هم خوب بازی می‌کند اما نتیجه نگرفتن به این تیم فشار آورده است. همین عامل می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل اسبق ملوان درخصوص شرایط فعلی و تیم دوران مدیریت خودش، توضیح داد: تیم فعلی هم خوب جمع شده است. مازیار زارع مربی بسیار خوبی است و همراه پژمان نوری زحمت می‌کشد. اگر یک مهاجم به این تیم اضافه شود، شرایط بهتری خواهد داشت.

درودگر درمورد حمایت نشدن ملوان، عنوان کرد: استان‌های حاشیه دریای خزر نسبت به ورزش و به ویژه فوتبال، توجه چندانی ندارند.  اگر پور رشید در انزلی و حدادیان در نساجی نبودند، مشخص نبود سرنوشت این دو تیم چگونه می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول