اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جذب نخبگان در وزارت راه و شهرسازی با انتشار فراخوان‌

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انتشار نخستین فراخوان افراد داوطلب پست‌های مدیریتی گفت: در این فراخوان مشخصات و توانایی‌های افراد دریافت و بر مبنای شایسته‌گزینی، افراد مستعد به کار گرفته می شوند.

جذب نخبگان در وزارت راه و شهرسازی با انتشار فراخوان‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی‌، ایمان اسلامیان‌ با اشاره به برگزاری مجمع عمومی توسعه منابع انسانی قوای سه‌گانه در ساختمان دادمان، اظهار کرد: در نشست فوق دو نکته موردتاکید قرار گرفت‌، اول آنکه مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها سرمایه‌های انسانی با کیفیت و بهره‌ور هستند زیرا این مزیت هم قابل تقلید نیست و هم ایجاد دوباره آن دشوار است، همچنین ابزار اجرای برنامه های پیشرفت نظام اداری کشور است از همین رو چنانچه می‌خواهیم برنامه‌های پیشرفت به درستی تدوین و اجرا شود باید حتما نظام اداری سالم،توانمند و کارآمدی داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جذب نخبگان در وزارت راه و شهرسازی با انتشار فراخوان‌ ادامه داد: در وزارت راه و شهرسازی همه تلاش این است تا مدیریت راهبردی منابع انسانی را  داشته باشیم و از همین رو موضوع مدیریت و برنامه استعدادیابی را در دستور کار داریم و اولین فاز ظرف روزهای آتی با انتشار فراخوان جذب داوطلبان در نظام اداری راه و شهرسازی ستاد و استان‌ها کلید می‌خورد.

اسلامیان افزود: با انتشار نخستین فراخوان افراد به شکل خوداظهاری افرادی که داوطلب پست‌های مدیریتی هستند مشخصات و توانایی‌های خود را اعلام می‌کنند که ما نیز بر مبنای شایسته‌گزینی افراد مستعد را به کار می‌گیریم.

وی در خصوص ترمیم حقوق کارکنان نیز توضیح داد: ترمیم حقوق شاغلان و بازنشستگان هم برای ستاد مرکزی و هم برای ادارات کل استان‌ها اعمال خواهد شد که با مجوزهای قانونی که اخذ شده است در نیمه دوم امسال این موضوع ترمیم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز اعلام کرد: همه تلاش این است تا روابط استخدامی همکاران با وزارت راه و شهرسازی را یکپارچه کنیم، تعدد روابط استخدامی نه به صلاح فرهنگ سازمانی است و نه موجب کارآمدی سازمان اداری می‌شود.

بنابراین گزارش سیصد و سی‌امین نشست مجمع مدیران توسعه منابع انسانی قوای سه گانه با حضور ایمان اسلامیان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، سلمانی معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای مجمع مدیران منابع انسانی همه دستگاه‌های اجرایی در ساختمان دادمان وزارت راه برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول