اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

اولین قدم رنگرز در کشتی فرنگی طلایی بود/ ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی زیر 23 سال کشورمان با کسب 3 طلا و 3 برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

اولین قدم رنگرز در کشتی فرنگی طلایی بود/ ایران قهرمان جهان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و ۲ کشتی گیر در دیدار رده بندی ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا را از آن خود کرد.

این اولین تجربه حسن رنگرز در کشتی فرنگی بود و هرچند تیم ملی آماده شده حاصل تلاش مربیان گذشته بوده و در حدود یک ماه رنگرز آن ها را مدیریت کرد، اما نشان داد که جانشین خوبی برای تیم ملی فرنگی ایران بوده است و می تواند در ادامه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی موفق شد قدمی بزرگ و طلایی برای فرنگی ایران بردارد و نوید بخش روز های خوب باشد. حسن رنگرز بلافاصله پس از بازگشت از رقابت های امیدهای جهانم باید به اردوی تیم ملی بزرگسالان برود تا کشتی گیران را آماد ه رقابت های جام جهانی فرنگی باکو کند.

در رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان  پویا دادمرز در ۵۵ ، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و سید دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم،امیر عبدی در ۷۲ و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم مدال برنز کسب کردند. 

در پایان مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول