اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمایندگان مجلس از خدمات تلاشگران راهداری در ایام اربعین تجلیل کردند

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان برای تشکر از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین را قرائت کرد.

نمایندگان مجلس از خدمات تلاشگران راهداری در ایام اربعین تجلیل کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی بیانیه تشکر نمایندگان مجلس از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین را قرائت کرد که به امضای بیش از 150نفر از نمایندگان رسیده است که متن بیانیه به شرح ذیل است:

خداوند منان را شاکریم که امسال توفیق حضور پرشور و کم نظیر در مراسم اربعین حسینی را برای شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) و تمام مشتاقان مکتب سیدالشهدا فراهم نمود و به فرمایش مقام معظم رهبری اربعین امسال، بی نظیرترین حماسه جهان اسلام و اربعین در تاریخ این رویداد عظیم بود.

بی گمان تردد قریب به 3.5 میلیون زوار اربعین و عتبات عالیات که در بیش از 91 درصد شبکه راه های کشور و حمل و نقل عمومی جاده ای انجام شد یک اتفاق نبود بلکه در سایه برنامه ریزی، مدیریت و تلاش جهادی فعالانه و تلاشگرانه عرصه حمل و نقل و راهداری با مدیریت مدیران ارشد این مجموعه اعم از وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونان ذیربط به ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و همکارانشان و عوامل اجرایی درحوزه رانندگان، تشکل های صنفی و بخش حمل و نقل مسافر انجام شد.

تعدادی از این تلاشگران در اجرای ماموریت خدمت رسانی به زوار اربعین و آماده سازی زیرساخت های جاده ای جان شیرین خود را تسلیم حق کردند. ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده این خادمان اربعین حسینی و جامعه حمل و نقل جاده ای از زحمات شبانه روزی این عزیزان و تلاشگران از سوی کمیسیون عمران و به نیابت از مردم شریف و قدردان جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می گردد.

خداوند به تمامی خادمین مکتب حسینی جزای خیر دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول