اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲ تن از عوامل ضدانقلاب در گیلانغرب دستگیر شدند

فرماندار گیلانغرب، از دستگیری ۲ تن از عوامل ضدانقلاب پیش از اقدام خرابکارانه و ایجاد ناامنی در این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

۲ تن از عوامل ضدانقلاب در گیلانغرب دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید محمدی فرماندار گیلانغرب اظهار کرد: عصر روز گذشته ۲ نفر از عوامل ضد انقلاب مرتبط با معاندین خارج از کشور که قصد ناامنی و اقدام علیه امنیت ملی با هدایت ضدانقلاب خارج از کشور را داشتند با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان گیلانغرب دستگیر شدند.

وی افزود: سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در گیلانغرب طی یک‌ماه گذشته با کار اطلاعاتی ۲ نفر از عوامل ضد انقلاب را که در فضای مجازی و همچنین به صورت علنی در بحث شعارنویسی علیه نظم و امنیت نظام و به عنوان لیدر به منظور اقدامات خرابکارانه و آشوب‌گرانه فعالیت داشتند با تلاش شبانه‌روزی شناسایی و رصد می‌کردند.

فرماندار گیلانغرب با قدردانی از تمامی عوامل برقراری امنیت به خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج)، ادامه داد: خوشبختانه امنیت در شهرستان حاکم است و هوشیاری و بصیرت مردم گیلانغرب در حوادث اخیر و محکوم کردن هرگونه آشوب و ناامنی و اغتشاش قابل قدردانی است و با همراهی مردم و تلاش همه‌ی عوامل برقراری امنیت، تمامی نقشه‌های معاندان ناکام مانده است.

محمدی اضافه کرد: امنیت نظام جمهوری اسلامی و مردم خط قرمز ما است و با افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و ناامنی را دارند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول