اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حسین یکتا: پروژه کشته‌سازی دشمن هم برای نظام تهدید نیست/ باید مطالبات دهه هشتادی‌ها را شنید

روایتگر دفاع مقدس گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاش دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند غافل از اینکه با پروژه کشته‌سازی نمی‌توانند نظام را تهدید کنند و علیه ان بایستند.

حسین یکتا: پروژه کشته‌سازی دشمن هم  برای نظام تهدید نیست/ باید مطالبات دهه هشتادی‌ها را شنید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین یکتا روایتگر دوران دفاع مقدس ظهر امروز در نشست «جهاد تبیین» ویژه فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی سنندج در مجتمع نور، اظهار کرد: در دوران جنگ اوایل انقلاب، نوجوانان و جوانان ما با قرآن کریم مانوس بودند و اکنون با فعالیت موسسات قرآنی، دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن کریم و حفظ قرآن توسط جوانان و نوجوانان شاهد مانوس شدن بیش از پیش با این کلام الهی هستیم اما دورماندن از واقعیات بیانگر دورماندن از تفسیر، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است.

وی گفت: در دوران طاغوت رحل قرآن منزل به منزل می‌چرخید و هیئات خانگی با قرآن خواندن مانوس می‌شدند، اما امروز وجود موسسات و فعالان قرآنی منجر به ایجاد زمینه‌های تقویت و گسترش این کلام الهی در جامعه است و نگاه توحیدی باید تقویت شود.

روایتگر دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان با ایجاد اغتشاش دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند غافل از اینکه با پروژه کشته‌سازی هم نمی‌توانند نظام را تهدید کنند و علیه نظام کاری از پیش ببرند.

یکتا تصریح کرد: امروز دهه هشتادی‌ها نسلی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) «انقلاب را به اوج خود می‌رسانند» در حالی که همه برنامه‌های این دهه مجازی شده و زیست‌بوم بچه‌ها تغییر کرده است.

وی اذعان کرد: دشمن امروز این نسل را هدف گرفته است و سعی در تغییر افکار و باورهای این نسل دارد بنابراین باید والدین مراقب فرزندان خود باشند.

این راوی دفاع مقدس دهه هشتادی را مطالبه‌گر دانست و گفت: باید مطالبات آنها را گوش داد تا در دام دشمن نیفتند.

یکتا اضافه کرد: نسل امروز نسلی دیدنی است که با قرآن و مسجد باید فتح شوند و باید با زبان هنر با این نسل ارتباط برقرار کرد تا با جذابیت در بیان و کلام و رفتار بتواند الگو‌ بگیرد و با ارزش‌ها مانوس شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: فتنه‌ها یک امتحان الهی هستند و موجب غربالگری می‌شوند که باید از کار غیرخدایی پیاده شویم و فکر کنیم تا حال همه دل‌ها خوب شود.

 بدترین کار در این برهه سکوت و انفعال و کاری نکردن‌ها است

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این جلسه اعلام کرد: در وقایع اخیر چهره مدعیان عیان شد که چه کسانی داعیه‌دار دفاع از زن و مردم کُرد هستند و ایستادن در برابر دشمنان این نظام و مردم تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: بدترین کار در این برهه سکوت و انفعال و کاری نکردن‌ها است بنابراین نیروی متدین، انقلابی و قرآنی در چنین زمانی نباید ساکت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: موضع گرفتن، توجیه و تبیین کردن در این زمان‌ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه باشد.

رازیانی خطاب به فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی استان گفت: فعالیت، تبیین و تشریح شما با جامعه هدف برای فهم درست ماجرا و ایجاد فضای آرام بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول