اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راه های افزایش چند برابری درآمد با محصولات صیفی

امروزه فروش کالاهای صیفی و برخی ادویه ها مانند پودر پاپریکا یا انگوری عسگری رونق فراوانی گرفته است و تقاضای بالایی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

راه های افزایش چند برابری درآمد با محصولات صیفی

پودر پاپریکا

پودر پاپریکا بسیار ارزان و مناسب بوده و این محصول در واقع برای کشور مجارستان بوده و در بسیاری از غذاها و خورشتهای محلی این کشور مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای از ترکیبات اصلی این مواد غذایی می باشد که محبوبیت بسیار زیادی در بین این مردم دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

انگور عسگری

ویتامین سی موجومد در انگور عسگری سبب تشکیل کلاژن در پوست شده که این ماده در جوان سازی پوست نقش به سزایی دارد و ماساژ پوست صورت با استفاده از انگور سبب از بین رفتن لکهای پوستی و جوش و رد آن می شود و علاوه بر ویتامین سی انگور و کشمش سیاه دارای ویتامین ای نیز می باشد که این ویتامین نقش مهمی در نرم کنندگی و مرطوبیت پوست صورت دارد.

خرید باقلا سبز

کوکوی باقلا یکی از غذاهای بسیار خوشمزه است که با استفاده از باقلای پخته کوبیده درست می شود همچنین از باقلا در سالاد ها، سوپ، پیتزا و غیره می توان استفاده کرد و جالب است بدانید که باقلا سبز و مصرف باقلا کمک بسزای به رفع اختلالات مادر زادی می کند و به مادرانی که در سن بالا باردار می شوند توصیه می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول