اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سربازان آموزش‌دیده به پایگاه‌های پدافند هوایی سراسر کشور اعزام می‌شوند

فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان گفت: سربازان آموزش‌دیده برای ادامه خدمت به پایگاه‌های پدافند هوایی سراسر کشور اعزام خواهند شد.

سربازان آموزش‌دیده به پایگاه‌های پدافند هوایی سراسر کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ داریوش نوروزی، فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار سمنان از این مرکز و جشن اعطای سردوشی به سربازان مرکز آموزشی و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان اظهار کرد: سربازانی که در این آیین به دریافت سردوشی مفتخر می‌شوند، افرادی هستند که در اول شهریور ۱۴۰۱ در راستای تحقق فرمان حضرت امام راحل (ره) در خصوص جهاد و دفاع همه‌جانبه وارد میدان شدند.

وی بیان کرد: این سربازان در چارچوب خدمت وظیفه عمومی از ۲۸ استان کشور در مقاطع مختلف تحصیلی تحت عنوان سربازان کشور به جمع نیروهای مسلح پیوستند.

فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان بیان کرد: سربازان مستقر در این مرکز در دوران آموزشی، برنامه‌های رزم مقدماتی، آموزش‌های میدانی و کلاس‌های حفاظت اطلاعات، عقیدتی و سیاسی و تئوریک را با موفقیت سپری کرده‌اند.

نوروزی بیان کرد: این سربازان برای ادامه خدمت به پایگاه‌های پدافند هوایی سراسر کشور اعزام خواهند شد.

ایجاد امنیت و آرامش در کویر

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در جلسه هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای برون‌رفت از مشکلات مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان در اتاق برفینگ این مرکز  که در آن، فرماندار و شهردار سمنان و بیش از ۱۵ مدیر استانی و شهرستانی حضور داشتند، اظهار کرد: مرکز آموزش و میدان تیر شهدای پدافند هوایی سمنان یکی از مراکز مهم و مورد توجه نظامی در کشور است.

وی تصریح کرد: وجود این پایگاه موجب ایجاد امنیت و آرامش در کویر و آسمان استان سمنان است.

استاندار سمنان گفت: ترمیم تأسیسات انتقال آب به این مرکز یکی از مواردی است که باید در سفر دوم رئیس‌جمهوری موردبررسی و توجه قرار گیرد.

هاشمی بیان کرد: تجهیز مدرسه و همچنین امکانات مجموعه‌های ورزشی این مرکز به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول