اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

کشتی فرنگی امیدهای جهان| ستاره جدید ترک‌ها در سنگین‌وزن

کشور ترکیه بعد از معرفی چند ستاره در سنگین‌وزن کشتی فرنگی حالا از ورزشکار جدیدی در مسابقات امیدهای جهان رونمایی کرده است.

کشتی فرنگی امیدهای جهان| ستاره جدید ترک‌ها در سنگین‌وزن

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان در حالی به میزبانی اسپانیا در حال پیگیری است که ترک‌ها در سنگین وزن ستاره جدیدی رو کردند.

در جریان این مسابقات، فاتح بوزکورت موفق شد با برتری مقابل حریف اوکراینی مدال طلای ۱۳۰ کیلوگرم را کسب کند. وی بعد از رضا کایالپ، عثمان یلدیریم، محمد باکیر و جمال باکیر، کشتی‌گیر دیگری است که در سنگین‌وزن موفق به کسب مدال طلا شده است.

بوزکورت که سال گذشته در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در بلگراد پنجم شد، در این دوره در ۵ مبارزه با نتیجه ۳۱ بر ۲ از حریفان خود پیشی گرفت و به مدال طلا رسید.

این کشتی‌گیر اهل ترکیه بعد از کسب مدال طلا، گفت: مسابقه فینال خوب و کمی آسان بود. انتظار داشتم در این مسابقات مدال بگیرم و حالا با مدال طلا آرامش دارم. از این اتفاق خوشحال و راضی هستم.

اگرچه بوزکورت قصد دارد در آینده نزدیک به تیم بزرگسالان بپیوندد اما او می‌داند این کار چالش‌برانگیز خواهد بود.

وی گفت: رقابت در تیم ملی ترکیه همیشه سخت است به خصوص در وزن ۱۳۰ کیلوگرم. این خوب است و بدان معناست که برای برنده شدن باید عملکرد بهتری داشته باشم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول