اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ایجاد کمیته هوش مصنوعی و هوشمندسازی در کویر تایر بیرجند

مدیر عامل کویرتایر بیرجند از ایجاد کمیته هوش مصنوعی و هوشمندسازی در این شرکت خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با استفاده از توان نیروهای متخصص می توانیم طرح های بزرگی را اجرا کنیم .

ایجاد کمیته هوش مصنوعی و هوشمندسازی در کویر تایر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در بازدید از کویرتایر بیرجند اظهار داشت:کشور به ایثار و توانمندیهایی همچون تلاش وهمت همه جانبه کارگران و متخصصان در این کارخانه نیاز دارد و ایثار و تلاش در سنگر  تولید همان "جهاد اکبر" است.

وی افزود: امروزه دشمن بر سر مسائلی چون چادر،دین و مذهب با ما سرجنگ ندارد بلکه هدف اصلی آنها هجمه به اسلام مقتدر و مستقل است که این اقتدار و استقلال در گرو فعالیت در عرصه اقتصادی، اشتغال زایی و کارآفرینی محقق می شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی فعالان این کارخانه را سرداران و جهادگران اقتصادی نامید و تصریح کرد: اگر خون شهدای عزیزمان پرچم ایران را برافراشته کرد، امروز تلاش در عرصه صنعت وتولید سبب حفظ این پرچم و حراست از خون شهدا و آرمانهای بلند انقلاب بوده وهست.

حجت الاسلام موحدی راد با اعلام آمادگی همه ارکان دادگستری خراسان جنوبی در جهت رفع مسائل حقوقی و قضایی مجموعه کویرتایرخارج از نوبت تاکید کرد و گفت: دردستگاه قضایی ستاد کارگروه اقتصاد مقاومتی وهمچنین سازمان بازرسی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)ورئیس قوه قضائیه تشکیل شده وتمام و کمال درخدمت واحدهای تولیدی، همچون کویرتایر است.

سید محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر بیرجند گفت: در روش تامین سرمایه هر شرکتی، اعتماد حرف اول را می زند و با اعتمادی که مردم آن زمان از موسسان شرکت داشتند قریب به 4500 نفر از 42 شهر کشور سهام کویرتایر را خریداری کردند البته امروز دهها هزار نفر واز طریق بورس سهامدار شرکت شده اند.

وی با بیان اینکه درکویرتایرهمه اقدامات ریشه در خلاقیت درونی دارد، افزود: با ایجاد کمیته تکاپوی نوآوری همه  کارکنان ملزم به نوآوری هستند که به مدد آن  دانش در بدنه  شرکت نهادینه شده است.

مدیرعامل کویرتای بیرجندبا اشاره به ایجاد سازمان نظام پیشنهادات و سهیم شدن همه کارکنان درسرنوشت این شرکت اظهار داشت: روزانه به صورت متوسط 2 الی 3 پیشنهاد بررسی می شود که هم برای فردپیشنهاددهنده و هم برای شرکت دستاوردهای موثری به همراه دارد.

زینلی با ابراز خرسندی از ایجاد کمیته هوش مصنوعی و هوشمندسازی در این شرکت بیان کرد: در آینده نزدیک با استفاده از توان نیروهای متخصص می توانیم طرح های بزرگی را اجرا کنیم .

وی از حضور  رئیس کل دادگستری استان در شرکت کویرتایر و همراهی در مشکلات پیش آمده به خصوص در زمانی که از سوی کلاهبرداران هجمه های زیادی به این شرکت وارد شد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول