اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نتایج جشنواره‌ ملی زرشک رصد شود

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید برگزاری جشنواره ملی زرشک خروجی داشته باشد، گفت: ۲ ماه است که با مسئولان و وزیر جهاد کشاورزی مکاتبه می کنیم که خرید توافقی و یا تضمینی زرشک انجام شود و علی رغم موافقت وزیر اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

نتایج جشنواره‌ ملی زرشک رصد شود

به گزار ش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان امروز در مراسم جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی در روستای فورگ شهرستان درمیان اطهار داشت: اغتشاشات یک ماه اخیر باید زنگ هشداری برای ما باشد و بدانیم که دشمن همیشه در حال توطئه است و نباید از مکر و حیله آنان غافل باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت امنیت در توسعه و پیشرفت کشور، افزود: دشمنان می‌خواهند جلوی پیشرفت ایران قوی را بگیرد و رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان فرموند این حواشی شما را از مسائل اصلی غافل نکند.

نماینده مردم خوسف، بیرجند و درمیان با اشاره به نقش و تاثیر وحدت و انسجام در سطح کشور، عنوان کرد: باید همه در دشمن شناسی و آگاهی بخشی به نسل جوان نسبت به جنایات استکبار و جنگ شناختی و رسانه ای احساس مسئولیت کنیم.

خسروی اسفزار در ادامه به برگزاری جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: ۲ ماه است که با مسئولان و وزیر جهاد کشاورزی مکاتبه می‌کنیم که خرید توافقی و یا تضمینی زرشک انجام شود و علی رغم موافقت وزیر اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید برگزاری این نوع جشنواره ها خروجی داشته باشد، یادآور شد: باید در پایان جشنواره ملی زرشک بررسی شود که چه میزان از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این جشنواره محقق شده است.

انتهای پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول