اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مناسب سازی و برنامه‌ریزی سالن‌های ورزشی طبس برای جانبازان و معلولان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در مراسم اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی گرامیداشت روز ملی پارالمپیک اظهار داشت : سالن های ,ورزشی این شهرستان برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی و برنامه ریزی می‌شود.

مناسب سازی و برنامه‌ریزی سالن‌های ورزشی طبس برای جانبازان و معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس  در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی اولین جشنواره فرهنگی ورزشی "روز ملی پارالمپیک" با حضور پرشور مردم و مسئولان طبس برگزار شد.

در این جشنواره بیش از ۳۰۰ نفر از ورزشکاران و خانواده جانبازان و معلولین، ناشنوایان و کم‌ شنوایان و نابینایان و کم بینایان شهرستان طبس در محل سالن ورزشی کوثر برگزار گردید.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در مراسم اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی گرامیداشت روز ملی پارالمپیک اظهار داشت : برای ورزش معلولان این شهرستان سعی شده است در سالن های مختلف برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: برای ترمیم‌  بازسازی و تعویض کف پوش سالن ورزشی کوثر طبس اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

 فرماندار طبس نیز از تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان برای استفاده جانبازان و معلولین خبر داد.

پناهی رئیس اداره ورزش و جوانان طبس نیز گفت: هیئت جانبازان و معلولین، ناشنوایان و کم شنوایان و نابینایان و کم بینایان ۳ هیئت ورزشی فعال در این شهرستان هستند.

وی افزود: بالغ بر ۱۰۰ نفر در این ۳ رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ معلول در این شهرستان شناسایی شده اند.

وی یادآور شد: برای معلولان شهرستان طبس پرونده توانبخشی نیز تشکیل شده است.

حسینی اظهار داشت: قریب‌بر هزار و ۱۰۰ نفر از این معلولین، استعداد ورزشی دارند و می‌توانند در مسابقات مختلف حضور یابند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس در این جشنواره تصریح کرد: از خانواده‌هایی که افراد معلول در آن‌ها حضور دارند می‌خواهم تا معلولین را نسبت به ورزش ترغیب کنند.

در اولین جشنواره فرهنگی ورزشی پارالمپیک شهرستان طبس ورزشکاران جانباز و معلول این شهرستان در رشته‌های گلبال، دارت، فوتبال دستی، طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ، فریزبی و تیراندازی با کلت لیزری در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.

  در مراسم پایانی این جشنواره با حضور مسئولین فرهنگی، اداری و وررشی شهرستان طبس از نفرات برتر رشته‌های متنوع با لوح سپاس، حکم قهرمانی و جوایزی ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول