اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کسب 2 مدال رنگی دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات گرند پریکیس 2022 کشور

در نخستین دوره مسابقات گرند پریکس ۲۰۲۲ (Grand Prix) دارت کشور رجبی‌ها به 2 مدال خوش رنگ این رقابت‌ها دست یافتند.

کسب 2 مدال رنگی دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات گرند پریکیس 2022 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده نخستین مسابقات گرند پریکس ۲۰۲۲ (Grand Prix) با حمایت و میزبانی انجمن دارت فراسیون انجمن‌های ورزشی با مغرفی برترین‌ها بسته شد.

در این ماراتن ملی 65 دارتر ممتاز استانهای کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تهران در باشگاه pdcایران سیبل رقابت‌ها را نشانه روی کردند.

در بخش بانوان مسابقات گرند پریکس ۲۰۲۲ (Grand Prix)  دارت کشور ۲۲ بازیکن به رقابت پرداختند و پس از انجام بازی‌های گروهی و حذفی در قالب ۸ گروه برترین‌ها در فینال این دوره از رقابت‌ها که تنها مسابقه دبل شروع و دبل پایان مجموعه دارت پیشرو می باشد و از حساسیت بالایی برخوردار است نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

زهرا رجبی دارترشایسته و ملی‌پوش خراسان جنوبی در فینال این رویداد ورزش ملی باغلبه بر لیلا مهرجو با نتیجه ۵ بر ۲ با گردن‌آویز طلایی بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد و کاپ این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

در بخش رده بندی مسابقات گرند پریکس ۲۰۲۲ (Grand Prix)  قهرمانی دارت کشور دو بازیکن نوجوان و آینده دار دارت خراسان جنوبی و ایران نیز خوب ظاهر شدند، بطوری که آرنوش رجبی با برتری ۴ بر ۱ به زینب زارع با کسب مدال برنز رقابت‌ها در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

در مسابقات قهرمانی دارت باشگاه pdc ایران به میزبانی تهران از خراسان جنوبی ابو الفضل علیزاده،  زهرا رجبی، سمیرا سلیم، آرنوش رجبی و زارعی هماورد برترین‌ها کشور شدند.

انتهای پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول