اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقی پور: همه تیم‌ها مقابل مس با انگیزه ظاهر می‌شوند/ اختلافی در کار نیست، مشکل فخیم انضباطی بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بازی کردن مقابل تیم مس برای همه تیم‌ها انگیزه ایجاد کرده و این کار ما را دشوار می‌‌کند.

تقی پور: همه تیم‌ها مقابل مس با انگیزه ظاهر می‌شوند/  اختلافی در کار نیست، مشکل فخیم انضباطی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی مس سونگون مقابل فولاد زرند ایرانیان اظهار داشت: از ابتدای شروع بازی با فولاد زرند بازیکنانم عملکرد خوبی از خود نشان دادند و با توجه به اینکه لیگ 55 روز تعطیل بود اما آنها شروع خوبی داشتند در همین جا به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: از ابتدای شروع لیگ امسال بازیکنانم با شادابی هر چه بیشتر لیگ را استارت زدند و حال که هفته نهم هستیم آنها همچنان شاداب هستند؛ البته تعطیلی لیگ در این مدت در روند آماده‌سازی بازیکنانم تاثیرگذار بوده است و باعث شد که در بازی مقابل فولاد زرند به اهدافی که قبل از بازی پیش‌بینی کرده بودیم نرسیم اما خدا را شاکرم که 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم و دل هواداران‌مان را شاد کردیم.

وی گفت: با اینکه در طول بازی بیشتر توپ‌‌هایمان گل نشد، اما می‌دانستم بازیکنانم تا لحظه آخر تمام تلاش خود را می‌‌کنند بازیکنان تیم فولاد زرند با انگیزه فراوان مقابل ما به میدان آمده بودند. این شرایط در تمام تیم‌هایی حریف ما وجود دارد، چرا که مقابل تیم مس سونگون بازی کردن برای همه تیم‌ها انگیزه ایجاد کرده و این کار ما را دشوار می‌‌کند.

تقی پور افزود: همه تیم‌‌‌‌ها مس سونگون را آنالیز می‌کنند و می‌‌‌دانند که مثلاً سالار آقاپور چه خصوصیاتی دارد و چه کار می‌کند.‌ چندین بار گفته‌ام که سبک بازی‌اش را عوض کند تا نتوانند دستش را بخوانند. انشاءالله هفته به هفته بازیکنانم  آماده و بهتر می‌شوند.

وی در خصوص اختلاف خود با فرهاد فخیم تصریح کرد: با اینکه من دراین مورد تا به حال مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام، اعلام می‌‌کنم که اصلاً اختلافی در کار نیست؛ فقط بحث انضباطی بوده و منتظر نظر کمیته انضباطی هستیم و امیدوارم با ختم به خیر شدن این موضوع فرهاد فخیم در تمرینات و بازی‌‌‌های آتی کنار تیم باشد چرا که وی کاپیتان تیم مس سونگون است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول