اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پولادگر: قایقرانی به 2 فدراسیون تبدیل می‌شود/ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.

پولادگر: قایقرانی به 2 فدراسیون تبدیل می‌شود/ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم

 به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش در پایان مجمع فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران در خصوص تبدیل قایقرانی به 2 فدراسیون اظهار داشت: قبل از انتخابات فدراسیون انجام می‌شود. یعنی تشکیل 2 فدراسیون در طول 6 ماه آینده انجام خواهد شد.

وی درباره تعویق برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون گلف عنوان کرد: در گلف هم به سمت برگزاری انتخابات می‌رویم و در همین چند روز سرپرست معرفی می‌کنیم.

پولادگر درباره انتخابات و شرایط به وجود آمده در فدراسیون سوارکاری گفت: این موضوع را از فرهادیان سوال کنید.

وی درباره مدال آوری ملی پوشان تیراندازی در مسابقات جهانی و در پاسخ به این سوال که آیا حمایت ویژه‌ای از این رشته صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: صد درصد، این جزو رشته‌هایی است که مدال المپیکی داریم و قطعاً کمک خواهیم کرد و خیلی امید داریم که در المپیک و بازی‌های آسیایی این رشته برای‌مان کسب افتخار کند. در بحث بودجه نیز کمک می‌کنیم، البته این را می‌دانید که فدراسیون یک مدتی در حالت برزخی بود و شرایطی نداشت که تدبیر کند که از برخی محل‌های تامین بودجه این کار را انجام بدهد، ولی با حضور قربانی خیلی امیدوارم که این رشته مسیر رشد و ترقی را پشت سر بگذارد و منتظریم با حضور او و پتانسیلی که این رشته دارد، اتفاقات خوبی در مسابقات پیش‌رو رخ بدهد.

پولادگر درباره گلایه‌های قربانی از مجلس درخصوص بودجه اختصاص یافته از سوی این نهاد تصریح کرد: این همان حرف ما هم بود و می‌گفتیم که چرا بدون تدبیر این تصمیم گرفته شد و برچه اساس و معیاری این تصمیم را گرفتند و مبالغ بر چه اساسی تقسیم شد. امیدواریم که در آینده حل شود.

وی درباره تغییرات اخیر در باشگاه استقلال گفت: ما هیچ اختیاری در باشگاه استقلال نداریم و این تغییرات با تصویب هیئت مدیره بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول