اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان کرمان نقش مهمی در معرفی استعدادهای درخشان حوزه ورزشی استان دارد و به پیشرفت ما در همه رشته‌های ورزش کمک می کند.

اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان، به فضای ورزشی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان ریگان ۱۴ هزار متر مربع فضای ورزشی ایجاد شده است.

وحید کریم‌زاده از اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: این اتفاق نقش مهمی در معرفی استعدادهای درخشان حوزه ورزشی استان دارد و به پیشرفت ما در همه حوزه‌های ورزش کمک می کند.

وی ادامه داد: استان کرمان هزار و ۱۵۵ هیئت ورزشی دارد که می‌توانند درخشان ظاهر شوند.

فرماندار ریگان نیز در این مراسم، شهرستان ریگان را دارای استعدادهای ورزشی خواند و اظهار داشت: این منطقه از نظر ورزشی نیز نیازمند حمایت جدی است.

مراد آبیار با تاکید بر اینکه امسال بیشترین اعتبارات عمرانی به ورزش شهرستان اختصاص یافت، گفت: اما هنوز بسیاری از روستاهای شهرستان زمین‌های خاکی دارند که باید با چمن پوشش داده شوند.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات محسن زاهدی رئیس سابق تجلیل و موسی سلطان‌آبادی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش وجوانان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول