اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

دراور چوبی آینه دار در طرح ها و مدلهای بسیار زیبا تولید می شود

دراور چوبی یکی از لوازم بسیار کاربردی در خانه می باشد که می تواند زیبایی دوچندانی به خانه و اتاق خواب بدهد.

دراور چوبی آینه دار در طرح ها و مدلهای بسیار زیبا تولید می شود

یکی از لوازمی که برای نظم دادن به اطاق خواب مورد نیاز است دراور چوبی می‌ باشد و تولیدکنندگان صنایع چوبی در شهر اصفهان تولید انواع بسیار زیبا و کاربردی این محصول را با قیمت بسیار مناسب به انجام می ‌رسانند. انواع طرحها و مدلهای درجه یک برای ساخت دراور خوب توسط مشتریان ارائه می‌ شود که تولید کننده درقبال مبلغی اقدام به ساخت مدلهای متفاوت می ‌کند البته امروزه بیشتر مدلها و طرحهای اسپرت مورد پسند قشر جوان می ‌باشد. دراور انواع مختلف بچه‌گانه، جوان‌پسند، اسپرت، سنتی و نقش‌دار ارائه می ‌شود دراورهای سنتی یا کلاسیک در رنگ‌بندیهای محدود ساخت و تولید می ‌شوند. ولی دراورهای اسپرت و مدرن با انواع رنگ مختلف تهیه و تولید می‌شوند و به بازار عرضه می‌شوند و دارای بازار پر رونق نیز می‌باشند بیشتر رنگ به‌کاررفته و دراور سفید، زرد، زرشکی، مشکی می ‌باشد که به ‌صورت بسیار گسترده ‌ای در بازار یافت می ‌شود. دراور بچه‌گانه محصولی است که نیاز آن در اتاق کودک لازم و ضروری می ‌باشد.

از آنجایی ‌که وسایل بچه ها به مقدار زیاد و به ‌صورت ریز و کوچک می ‌باشند قرار دادن آن در جعبه کمد یا هر جای دیگری غیرممکن است برای جمع کردن این وسایل می‌ توان از یک دراور چوبی اصفهان استفاده کرد و یک یا دو کشو را برای بکار گرفتن وسایل کودک به ‌کارگرفته و لباسهای او در بقیه کشوها لباسهای کودک را به ‌طور منظم و مرتب جا داد. شهر اصفهان دارای بهترین تولید کنندگان محصولات چوبی با کیفیت عالی می باشد.

دراور چوبی آینه دار

یکی از کاربردی ترین وسایل اتاق خواب دراور چوبی است که وظیفه مرتب کردن و طبقه بندی وسایل و لباسها را دارند و در انواع مختلفی می باشد.

یکی از اجزاء جدا نشدنی در اتاق خواب دراور چوبی آینه دار می باشد که معمولا آینه دار است و می توان آن را با سایر وسایل اتاق خواب مانند پرده پانچ ست کرد و جلوه زیبایی به آن داد. دراورها از چندین کشو تشکیل شده اند که هر کدام از آنها روی ریلهایی سوار شده اند که بتوانند به راحتی به بیرون و داخل حرکت کنند، داشتن کشوهای مختلف به شما این امکان را می دهد تا هر یک از وسایل خود را در کشوی جداگانه ای قرار دهید. همانطور که گفتیم اکثر دراورها دارای آینه هستند که به دو صورت می باشند، بعضی از آنها دارای پایه ای محکم هستند و به راحتی می توان آنها را روی خود دراور قرار داد اما بعضی از آینه های دیگر به گونه ای طراحی شده اند که باید آنها را از جایی آویزان کنید تا ثابت بمانند، شما می توانید این آینه ها را به دیواری که در پشت دراور قرار دارد توسط پیچ متصل کنید. برخی دیگر از دراورها نیز وجود دارند که در کنار آنها آینه های بزرگی وجود دارد که قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارند و برخی دیگر در پشت کشوهای دراور قرار می گیرند.

دراور چوبی کلاسیک

همانگونه که اشاره شد دراور و آباژور چوبی از لوازم بسیار ضروری و پرکاربرد در اتاق خواب می باشد و نمی توان از خرید آن صرف نظر کرد اغلب دراور چوبی را برای اتاق خواب استفاده می‌کنند و کمتر دیده شده که دراور را در پذیرایی قرار دهند. اغلب دراور در طرحهای مختلف کلاسیک، جدید و مدرن در بازار یافت می شود دراورهای طرح چوب مدل کلاسیک دارای عرض متفاوت هستند شما می‌توانید با سلیقه خود آن را انتخاب کنید. این نوع دراور پایه های چوبی زیبایی دارد اما لازم است در زمان خرید به نوع پایه و اتصال آن توجه کنید تا اینکه در زمان انتقال و جابجایی شکستگی در پایه ها به وجود نیاید اگر می خواهید دراور شما کمتر آسیب ببیند در زمان جابجایی حتماً محتویات داخل کشوی آن را بیرون بیاورید تا وزن آن سبک تر شود و راحت جابجا شود و به پایه های آن آسیبی نرسد.

دراور چوبی کلاسیک علاوه بر مدلها و طرحهای مختلف از جنسهای متفاوتی نیز ساخته می شود البته می‌توان گفت که شیک ترین و پرطرفدارترین دراورها جنس چوبی و ام دی اف است. دراور چوبی و ام دی اف محبوب ترین نوع دلاور است که بیشترین درخواست را برای ساختن آن دارد در مورد طرحهای کلاسیک باید گفت از جنسهای متعددی ساخته می شود. طرحهای کلاسیک از نوپان چوب ساخته شده یا اینکه از ام دی اف با روکش ممبران استفاده شده است این روکش ظاهری زیبا و جذاب به لوازم چوبی ما می دهد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول