اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در قزوین برگزار می شود

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: صنعت پلاستیک علاوه بر ایجاد اشتغال، یکی از مهمترین بخش های صنعتی کشور است که می تواند در راستای پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیر نفتی و رونق اقتصادی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان قزوین در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در این حوزه، برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی و ورود به بازار ، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب از تاریخ 26 لغایت 29 مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی تصریح کرد: واحدهای تولیدکننده در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول در پایان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد و پذیرای متخصصان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول