اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عملیات اجرایی مسکن حمایتی ۴۲ واحدی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی مسکن حمایتی ۴۲ واحدی در روستای تقی اباد شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

عملیات اجرایی مسکن حمایتی ۴۲ واحدی شهرستان گنبدکاووس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید محمد حسینی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ۴۲ واحدی مسکن حمایتی شهرستان گنبدکاووس در روستای تقی آباد اطهار کرد: با توجه به شروع اجرای نهضت ملی مسکن در کشور و استان گلستان و با مشارکت نهادهای حاکمیتی احداث مسکن حمایتی برای اقشار نیازمند نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور عملیات اجرایی ۴۲ واحد مسکن حمایتی در قالب ۲۱ بلوک دو واحدی به مساحت دو هزارو ۷۰۰ متر مربع در روستای تقی اباد شهرستان گنبدکاووس اغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان از سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی‌مسکن حمایتی بصورت یکهزارو ۷۰۰ واحد مسکن اغاز شده که از این تعداد ۷۰۰ واحد بشکل انبوه سازی و در قالب مجتمع و یکهزار واحد در قالب خود مالکی احداث می شود.

وی ادامه داد:‌تعداد ۷۰۰ واحدی که بصورت انبوه سازی احداث می شود در روستاهای گلستان بوده و اعتبارات ان از محل اورده متقاضی، حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره)، کمک های بلاعوض و مشارکت نهادهای انقلابی‌مانند کمیته امداد و غیره تامین می شود.

حسینی گفت: با توجه به اینکه افراد زیادی در این حوزه نیازمند مسکن بوده برای سال ۱۴۰۱ نیز برنامه های مدون در احداث مسکن حمایتی خواهیم داشت.

 

 

گنبدکاووس پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور

مرتضی صابری مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس در حاشیه برنامه بنیاد مسکن با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور به همراه مدیرکل بنیاد مسکن گلستان، فرماندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستان از پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرک بهارستان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از اوائل سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود نیمی از این واحدها تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت‌ هفت هزار مترمربع در چهار بلوک و چهار طبقه روی پیلوت در حال احداث بوده و هر بلوک ۱۶ واحد و دو خوابه است.

وی ادامه داد: برای واحد‌مسکونی این پروژه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی اعطا شده و حدودا همین مبلغ نیز سهم اورده متقاضی تا پیایان کار اجرایی این پروژه است.

صابری گفت: اگر دستگاه های خدمات رسان اب، برق و گاز همکاری خوبی داشته باشند یک بلوک ۳۲ واحدی و یک بلوک ۱۶ واحدی تا پایان سال به بهره برداری‌ می رسد.

وی بیان کرد: این پروژه به عنوان پیشروترین پروژه طرح نهضت ملی مسکن بعد از قم در کشور بوده و ۴۸ واحد دیگر ان تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: این واحدهای مسکونی بیمه تضمین کیفیت تا ۱۰ سال اینده داشته و در این مدت هر مشکلی پیش اید برابر قوانین بیمه عمل می شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول