اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درختِ تناور نظام اسلامی با تحرکات دشمن خم نمی‌شود

امام جمعه شیراز گفت: درخت تناور نظام مقدس اسلامی، ریشه در اعتقادات مردم داشته و با اغتشاشات ساختگی، لرزه‌ای بر اندام آن نمی‌افتد.

درختِ تناور نظام اسلامی با تحرکات دشمن خم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی نیا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم شریف و ولایت مدار شهر بیرم

خانواده‌های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی نیا 

سلام علیکم 

شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل الله و عروج الی الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص خانواده‌های آن به حق واصل شدگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه، با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که « و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین » ، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خَس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت است نخواهد افتاد. 

ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان ، علو درجات را برای آنها مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم. والـسلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

لطف اله دژکام

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول