اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نمی‌توان دروغ گفت، امنیت کشور را به هم ریخت و بی محاکمه گریخت/ لزوم برخورد با دروغگویی برخی خواص

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: نمی‌توان دروغ گفت، امنیت کشور را به هم ریخت و بی محاکمه گریخت.

نمی‌توان دروغ گفت، امنیت کشور را به هم ریخت و بی محاکمه گریخت/ لزوم  برخورد با دروغگویی برخی خواص

محمود عبدالهی مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: افرادی که با دروغ هایشان ثبات جامعه و امنیت را به هم ریختند، باید پاسخگو  باشند، برنامه‌ریزی‌های دشمن زوایای مختلفی دارد. یک بخش آن عمل در میدان است، افرادی که در میدان‌ها و خیابان‌ها اغتشاش ایجاد می‌کردند، حمایت رسانه‌ای ویژه‌ای داشتند، پشتیبانی در جنبه های مختلف هم در ایران و هم خارج از کشور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد انگشت شماری سلبریتی و ورزشکار این اغتشاشات را پشتیبانی کردند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حمایت این افراد خیلی ارزش ندارد، جامعه اصلی ورزشی و هنرمندان جامعه سالمی هستند.

این مدرس دانشگاه افزود: در اغتشاشات اخیر شاهد هجمه‌های بین‌المللی بیرونی هم بودیم، اغتشاشات اخیر حامیانی همچون فرانسه، انگلستان، دانمارک و منافقین معلوم‌الحال داشت، هدفمند بود که البته به نتیجه نرسید و فقط افرادی را که سواد رسانه‌ کمی داشتند را تحت تاثیر قرار داد.

عبدالهی گفت: سلبریتی‌ها و افرادی که بدون تحقیق دروغ‌ می‌گویند و امنیت کشور را با دروغ‌هایی که می‌گویند تحت تاثیر قرار می‌دهند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و قوه قضائیه باید با این افراد برخورد جدی کند،  اگر تا کنون با این افراد برخورد جدی شده بود، به خودشان اجازه نمی دادند تا در این شرایط ویژه، کشور را به اغتشاش بکشانند و امنیت آن را بر هم زنند.

* فتنه‌گران باید پاسخگوی خسارت‌هایی که وارد کردند، باشند

این عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه نمی‌توان دروغ گفت، امنیت کشور را به هم ریخت و بی محاکمه گریخت، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران طی روزهای اخیر فقط ۴۵۰ میلیون تومان به بانک‌ها خسارت وارد کردند، این افراد باید پاسخگوی خسارت‌هایی که زدند، باشند، اگر با آنها برخورد نشود همین رفتار را ۶ ما بعد مجدد تکرار می‌کنند، باید مجازات اعمال خود را ببینند.

عبدالهی در پایان گفت: افرادی که حامی رسانه‌ای اغتشاشات بودند، باید تاوان کار خود را بدهند، اما در این بین جوانانی بودند که تحت تاثیر فضای ایجاد شده دچار هیجان زدگی شدند، ناآگاه بودند و به اینها افراد پیوستند، این جوانان را باید آگاه کرد و ابعاد فتنه دشمن را برایشان تبیین کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول