اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

محمد سرشار، مخدومی و پوریامین برای اولین‌بار به هیأت مدیره انجمن قلم راه‌ یافتند

بیست و سومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران دیروز در محل تالار اجتماعات انجمن قلم برگزار شد و اعضای هیأت مدیره انجمن قلم برای دوره 2 ساله جدید نیز انتخاب شدند.

محمد سرشار، مخدومی و پوریامین برای اولین‌بار به هیأت مدیره انجمن قلم راه‌ یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و سومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران دیروز در محل تالار اجتماعات انجمن قلم برگزار شد که نتایج و صورت جلسه مجمع عمومی به قرار زیر است:

طبق بند الف ماده ۳۱ اساسنامه انجمن قلم ایران، جلسات مجمع عمومی توسط هیأت رئیسه‌ای اداره می‌شود که در همان جلسه انتخاب می‌شوند و باید نامزد انتخابات آن دوره نباشند. آقایان «اسرافیلی»، «اثنی عشری»، «داوودی»، «بشیری و میرکیانی»، به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی و دو ناظر مجمع، با رای مستقیم اعضا برگزیده شدند و اداره جلسه را به عهده گرفتند.

طبق دستور جلسه، ابتدا راضیه تجار، دبیر انجمن، گزارش عملکرد دوره دوساله اخیر هیأت مدیره را ارائه داد و در ادامه، رضا اسماعیلی خزانه‌دار انجمن گزارش مالی این دوره را ارائه کرد و تراز مالی سال آتی را به رأی گذاشت که به تصویب اکثریت اعضا حاضر رسید.

دستور جلسه بعد، انتخاب هیأت مدیره و بازرسان جدید انجمن بود. ابتدا، ده نامزد دوره جدید هیأت مدیره و پنج نامزد بازرسی که صلاحیت آن‌ها پیشتر به تأیید هیأت مؤسس رسیده بود، به ترتیب حروف الفبا در جایگاه حاضر شده، درباره برنامه‌هایشان سخن گفتند. رئیس و نائب رئیس فعلی انجمن (محسن پرویز و پدرام پاک آئین) و یکی از اعضای هیأت مدیره فعلی (سودابه امینی) در بین نامزدها نبودند.

در نهایت، با رأی‌گیری مخفی، اعضا هیأت مدیره و بازرسان انتخاب شدند. از مجموع ۱۱۴ رای ریخته شده به صندوق، افراد زیر به ترتیب تعداد آرا، به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و بازرسان انتخاب شدند:

منتخبان اصلی هیأت مدیره:

۱ـ سیداحمد میرزاده،  ۸۳ رای
۲ـ رحیم مخدومی، ۷۴ رای
۳ـ احمد شاکری،  ۷۳ رای
۴ـ رضا اسماعیلی،  ۶۸ رای
۵ـ مریم پوریامین، ۶۷ رای
۶ـ راضیه تجار، ۶۶ رای
۷ـ محمد سرشار. ۶۴ رای

اعضا علی‌البدل هیأت مدیره:

۱ـ مصطفی محدثی‌خراسانی، ۶۳ رای
۲ـ محبوبه معراجی‌پور، ۵۸ رای
۳ـ محمدتقی عزیزیان. ۳۵ رای

بازرسان اصلی انتخاب شده: 

۱ـ علی‌الله سلیمی،  ۸۵ رای
۲ـ محمدرضا اصلانی،  ۷۱ رای
۳ـ فائزه امیرخانی. ۶۱ رای

بازرسان علی‌البدل منتخب:

۱ـ معصومه حسینی، ۵۲ رای
۲ـ اکبر حر. ۳۵ رای

به این ترتیب، هیأت مدیره جدید با میانگین سنی ۵۵ سال جایگزین هیأت مدیره قبلی با میانگین سنی ۵۶ سال ونیم می‌شود. هر چهار عضو هیأت مدیره فعلی که مجدداً نامزد خدمتگزاری در انجمن شده بودند (مرضیه تجار و آقایان میرزاده، شاکری و اسماعیلی)، برای دوره آتی نیز مورد اعتماد اعضا قرار گرفتند و در ترکیب هیأت مدیره جدید نیز حضور خواهند داشت. سه عضو جدید هیأت مدیره (خانم پوریامین و آقایان مخدومی و سرشار) که جایگزین سه عضو قبلی شده‌اند، اولین حضور خود را در هیأت مدیره به عنوان عضو اصلی تجربه می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول