اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است/ قاتل شهید بامدی عضو کومله بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است، آنها فکر می‌کنند با آتش‌زدن چهار تا سطل آشغال و یا فریب چند جوان نظام را ساقط خواهند کرد.

دشمن در مورد انقلاب دچار اشتباه محاسباتی شده است/ قاتل شهید بامدی عضو کومله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت غلامرضا بامدی از نیروهای سپاه کردستان که در چند روز پیش در جریان اغتشاشات سنندج به شهادت رسید، در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی خداوند متعال اراده کرده جلو ببرد و این قطار همیشه در حرکت باشد تا به نظام واحد جهانی و تمدن بزرگ اسلامی متصل شود.

وی با بیان اینکه ما هم در درون این قطار باشیم یا نباشیم این انقلاب راه خود را می‌رود، گفت: این نکته بسیار جالب است که دشمنان ما تصور می‌کنند که اگر چند صد نفر بیرون آمدند و دو تا سطل اشغال را آتش زدند، برای انقلاب اتفاقی می‌افتد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خطاب به دشمنان ادامه داد: شما در فتنه 88 آمدید همه جور محاسبات انجام دادید و سفارتخانه‌های مختلف همه به مرکز طرح‌ریزی شما علیه انقلاب تبدیل شد و از نفوذی‌ها هم استفاده کردید و گفتید اگر ما حلقه اتصال بین امت و ولایت را بزنیم قطعاً این انقلاب دچار فروپاشی می‌شود حتی خواص را هم زدید اما هیچ غلطی نتوانستید بکنید و نخواهید توانست.

جعفرنژاد اضافه کرد: اگر امروز قرار باشد این نظام مقتدر و قوی به فرموده حضرت آقا که با وجود همه دشمنی‌ها دشمنان و همه تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و همه ترفندها و عوض کردن تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمنان اگر راه خود را با صلابت‌تر از گذشته طی می‌کند و به پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف نظامی، امنیتی و علمی دست یافته به خاطر این است که ملت و امت اسلامی در بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس آموخت که اگر از هر طرف هم مورد تحریم قرار بگیرد قادر به اداره کردن خودش است.

وی بیان کرد: اگر هر دولت و حکومتی را در نظر بگیرد که این همه دشمن داشته باشد و این همه از راه‌های مختلف برایش نقشه بکشند که آن را با سقوط مواجه کنند هر نظام دیگری جز نظام مقدس اسلامی ایران بود، فرو می‌پاشید کما اینکه این مساله در گذشته اتفاق افتاد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: شما ببینید از اول انقلاب تا کنون دشمن برای فروپاشی این نظام مقدس چه میزان هزینه کرده است، ولی نتوانسته‌اند هیچ غلطی بکنند.

جعفرنژاد با بیان اینکه دشمنان از اول انقلاب تاکنون به دنبال تغییر نظام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز هم محاسبات غلط دشمنان واقعا خنده‌دار است و کسانی که وطن‌فروش بودند مثل همین احزاب که ضدانقلاب هستند فکر کردند کار نظام تمام است و حتی این رهبران حزب می‌خواستند از مرز داخل بیایند.

وی اعلام کرد: یاد زمانی می‌افتیم که وابستگان حکومت پهلوی بعد از انقلاب به فرانسه رفتند و حتی شاهپور بختیار هم به آنها پیوست و گفتنه بودند که اگر صدام پشتیبانی بکند 4 روزه اهواز و 7 روزه تهران را می‌گیریم و بعد اعلام حکومت پهلوی می‌کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عده‌ای فکر می‌کردند با وارد کردن 10 نفر از مرز جمهوری اسلامی می‌توانند کاری انجام بدهند.

ایران به لحاظ امنیتی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است

جعفرنژاد با بیان اینکه ایران به لحاظ امنیتی واقعا پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است، عنوان کرد: اینها فکر می‌کردند ما از هیچ چیزی خبر نداریم همین فردی که شهید بامدی را به شهادت رساند در کوتاه‌ترین زمان وقتی قصد خارج شدن از کشور را داشت در تور نیروهای امنیتی افتاد.

وی ابراز کرد: 10 نفر جوان جاهل به خیابان‌ها می‌ریزند و بعضی‌ها هم چون زبان گویا ندارند زمانی که باید حرف بزنند لال می‌شوند می‌گویند نظام باید رافت داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: در روزهای نخست نیروهای انتظامی و نظامی با نهایت رافت رفتار کردند، اما همین فردی که شهید بامدی را به شهادت رساند از اعضای کومله بود.

جعفرنژاد ادامه داد: اینها قدرت، ایمان و استقامت نظام را نمی‌توانند هضم کنند اینها با خود نظام مشکل دارند، حجاب دستاویزی برای دشمنان است که متاسفانه عده‌ای جوزده شدند و در مسیری که دشمنان دنبالش بودند حرکت کردند.

وی در ادامه به ایثار و از خودگذشتگی شهدا اشاره کرد و گفت: اهمیتی که اسلام برای شهدا قائل شده آنقدر زیاد است که قابل بیان نیست.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: ما اگر تاریخ اسلام را ورق بزنیم قسمتی از افتخارات را می‌بنیم که شهدا آفریدند، آنجا که جامعه نیاز داشت از تمامیت وجود خود گذشتند.

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: در جایی که نیاز بود از دین، ناموس و خاک دفاع شود یک عده آمدند و سینه خود را سپر کردند و بهترین خدمت را به جامعه اسلامی کردند و این رویه تمام شدنی نیست.

وی اذعان کرد: این نسل بهتر، مطمئن‌تر و با صلابت‌تر از گذشته هر زمانی که نیاز بوده در میدان حضور داشته است که نمونه‌های آن را در فتنه 88 و آشوب‌های 98 و غیره دیدیم.

آزموده را آزمودن خطاست

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دشمنان باید به این نتیجه برسند که آزموده را آزمودن خطاست، خطاب به آنها اعلام کرد: شما 8 سال با این ملت جنگیدید ولی نتوانستید غلطی بکنید و بارها از این ملت شکست خوردند اما دست از توطئه بر نمی‌دارند.

جعفرنژاد اضافه کرد: 8 سال استکبار جهانی در مقابل اسلام قد علم کرد، حضرت آقا در بیانیه گام دوم فرمودند وقتی ما در انقلاب پیروز شدیم دنیا با یک مفهوم تازه مواجه شد و آن مفهوم تازه جمهوری اسلامی و اسلام بود و ابرقدرت جهانی را کنار زد و دنیا با جبهه اسلام و جبهه کفر آشنا شد.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار هرچه در توان داشت را علیه کشور به میدان آورد، اظهار کرد: اگر جایی هم حرکتی نکرد معلوم است نتوانسته اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآوری کرد: دشمن تنها راه از بین بردن نظام را نفوذ نیروهای خود در دولت می‌دانستند و چندین سال این پروژه را دنبال کردند اما چون این نظام اراده خداوند متعال است نتوانستند بازهم هیچ غلطی بکنند.

جعفرنژاد افزود: نظام ما هر روز قوی‌تر از دیروز می‌شود اگر ایران ما ضعیف بوده این همه دشمنی از چه چیزی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دنبال ویران کردن ایران بوده، حجاب بهانه است و دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه همه این اتفاقات که بعد از انقلاب در کشور ما اتفاق افتاده به خاطر اصل نظام بوده است، گفت: امروز ما با یک جنگ شناختی و ادراکی و رسانه‌ای از سوی دشمنان مواجه هستیم.

دشمنان تمام قد برای تشویش ذهن جوانان به میدان آمده‌اند

جعفرنژاد بیان کرد: دشمنان تمام‌قد به میدان آمده تا ذهن جوانان را دچار اشکال محاسباتی کنند و به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند، اگر امروز حواسمان جمع باشد و مسائل را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم مشکلات حل می‌شود.

وی ابراز کرد: هیچ نظامی، فرد و افرادی را که از آن حقوق می‌گیرند و علیه نظام فعالیت می‌کنند را بر نمی‌تابند، عده‌ای خائن و نفوذی که با یک سری تحریکات برای نظام چالش ایجاد می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان اضافه کرد: برای این نظام هزینه شده و شهدای زیادی دادیم اجازه نمی‌دهیم آرمان شهدا در این هیاهو گم شود.

انتهای پیام/2330/71/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول