اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رضازاده: زجر کشیده وزنه‌برداری هستم/ ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند

قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.

رضازاده: زجر کشیده وزنه‌برداری هستم/ ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین رضازاده در حاشیه برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بحرین اظهار داشت: ما زجر کشیده این رشته هستیم هم به عنوان ورزشکار و چند سالی هم رییس فدراسیون و الان هم به عنوان مشاور عالی رییس فدراسیون و عضو کمیته فنی اینجا در کنار بچه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و در اردوهای مختلف بودند و تا به امروز در بانوان توانستیم مدال کسب کنیم آن هم سه مدال طلا.

قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک با اشاره به بخش آقایان عنوان کرد: در آقایان تعدادی از بچه‌ها اصلا در اردوها نبودند و اخیرا به اردو اضافه شدند.  در حال حاضر مسابقات دسته 109 و فوق سنگین باقی مانده که ملی پوشان صد درصد وزنه های خوبی خواهند زد و مدال خواهند گرفت.

رضازاده عنوان کرد: مهمترین هدف فدراسیون این است که برای بانوان و آقایان برنامه ریزی خوبی انجام شود تا در بازی‌های آسیایی مدال بگیرند. وزنه برداری رشته ای مدال آور است و باید با کمک کمیته ملی المپیک و جذب اسپانسر، برای بازی های آسیایی و مسابقات جهانی سال آینده در نروژ که انتخابی المپیک است، آماده شویم.

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم جدیدی که به فدراسیون آمده در این چند ماه کارهای خوبی انجام داده است. تیم بانوان را جمع و جور کرده و اردوهای خوبی برگزار شده است. وزنه برداری یک رشته رکوردی است و افراد باید از دوازده ماهِ سال حداقل هشت تا نه ماه در اردو زیر نظر مربیان باشند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان زیر نظر کوروش باقری، مربیان هم آموزش می‌بینند و فدراسیون باید در بحث آموزش مربیان بانوان ورود کند. باید برای برگزاری کلاس های داوری و مربیگری به فدراسیون جهانی درخواست بدهیم. باید از بدنه جوانان به بزرگسالان اضافه شوند و تیم ملی برای مسابقات پیش رو آماده شود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول