اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه است/دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی و جدایی در کشور بوده که از اهداف وزارت‌خانه ایجاد وحدت و همبستگی است.

یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه است/دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حمید مردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سفر به استان‌ها در مجموعه با مطالعه و برنامه  است و طی این سفرها نقاط ضعف با همفکری و هم‌اندیشی قوت می‌یابد.

وی ادامه داد: در کشور  ۱۴ هزار کیلومتر مسیر ریلی، ۳۰۰هزار راههای مواصلاتی وجود دارد بایستی برای مرتفع ساختن مشکلات کارهای اساسی انجام شود.

وی ادامه داد: در مجموعه‌های وزارتخانه‌ها اولین مجموعه‌ای هستیم که به طور سلسله‌وار همایش ایثارگران را تشکیل می‌دهیم و از مطالبات رهبری ترویج فرهنگ ایثارگری و  جهاد در سطح جامعه است.

مرادنیان عنوان کرد: دشمن به‌دنبال جدایی‌های و تفرقه افکنی در کشور است و یکی از برنامه‌های اساسی وزارتخانه ایجاد وحدت و همبستگی‌ها است و در این سفر با خانواده‌های شهدای اهل تسنن،ارامنه ، شهدای مدافعان حرم دیدار خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یک رنگی و وحدت از نیازهای اساسی جامعه امروزی است عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا باعث روحیه‌دهی است که ما خودمان بیشتر به این روحیه گرفتن در مسیر خدمت نیازمند هستیم.

این مقام مسوول گفت: اهداف ما دیدار و ملاقات با تمام همکاران و احصای مشکلات آنان در مجموعه است .

مرادنیان با اشاره به اینکه ایثارگران و شهدا با عث به‌وجود آمدن این امنیت در جامعه هستن اذعان کرد: بایستی در پستهای دولتی و مدیریتی از فرزندان شهدا و ایثارگران استفاده شود که این افراد از بهترین امانتداران خواهند بود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به مسوولیت محوله در این سمت امید است اهتمام جدی در این زمینه را به کار برده و به خوبی در وظایف خود عمل کنید.

وی ادامه داد: بحث اخلاص در کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در هر کاری وقتی نیت قربت الهی باشد به طبع آن خیر و برکت الهی هم در آن کار دخیل بوده و برای آخرت ذخیره و کاری ماندگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بایستی اولویت کارها خدمت به مردم باشد عنوان کرد: شهدا و ایثارگران کسانی بودند که برای پایداری و اقتدار نظام و انقلاب بسیار تلاش کردند که بایستی در جامعه به خوبی تحویل گرفته شوند و باید قدران زحمات این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: دیدار و ملاقات با خانواده‌های ایثارگران و شهدا از اقدامات حسنه‌ای است و نباید ترک شود بایستی این دیدارها در جامعه گسترده و ترویج شود .

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول