اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حضور پرشکوه دختران و بانوان مشهدی در جشن بزرگ پیامبر مهربانی

جشن بزرگ پیامبر مهربانی با حضور پرشکوه دختران و بانوان مشهدی ظهر امروز در عرصه میدان شهدا آغاز شد.

حضور پرشکوه دختران و بانوان مشهدی در جشن بزرگ پیامبر مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جشن بزرگ پیامبر مهربانی ها با حضور دختران و بانوان مشهدی عصر شنبه ۲۳ مهر ماه در میدان شهدا برگزار شد.
 

 

زنان و دختران انقلابی با سر دادن شعار لبیک یا محمد، لبیک یا علی، لبیک یا فاطمه و لبیک یا خامنه ای تجدید پیمانی دوباره کردند.

حقیقی خواننده انقلابی شعر ریحانه را خواند و دختران و مادران با اهتراز پرچم های خود او را همراهی کردند‌ و در ادامه سرود سلام فرمانده پخش شد و جمعیت هم صدایی کردند‌.

احمد واعظی ذاکر اهل بیت در وصف پیامبر مهربانی ها به مدیحه سرایی پرداخت و گفت: این جمعیت به عشق ایران آمدند تا به عالم بگویند ما اهل عشق و عاشق اولاد حیدریم
ما ریزه خوار سفره پاک پیامبریم
ما از نژاد حضرت سلمان و بوذریم
ما وارث تمامی گلهای پرپریم
این آب و خاک کشور الطاف کبیریاست
درسایه عنایت مولا امام رضاست

وی ابراز کرد: بانوان ایران همیشه در خط مقدم عشق ورزی با امام رضا هستند و خواهر بزرگوارشان را در قم تکریم کردند و پیر فرزانه فرمود از دامن زن مرد به معراج می رود.

واعظی ابراز کرد: جوانانی که امروز در خیابان ها هستند پاره‌های تن ما هستند و اگر راه اشتباه بروند ما غصه می خوریم و به گفته حاج قاسم همه دختران ما هستند.

مهدیه محنتی دانش آموز مشهدی که با دوستان خود در این مراسم شرکت کرده بود،به خبرنگار فارس در مشهد،گفت: حضور ما سدی در برابر فتنه گران است. رسانه های خارجی فکر جوان ها را منحرف می کنند و کسانی که در خیابان اغتشاش می کنند اجیر کننده دشمن هستند‌.

 

 

وی ابراز کرد: با حضورمان به دنیا می فهمانیم که تمام خانم های ایرانی عاشق حجاب هستند و افرادی که در خیابان ها هستند دستاویز آمریکا و اسرائیل هستند.

محنتی خاطر نشان کرد: دشمن به تمام اغتشاش گران وعده حمایت داده است، آن ها بی هدف حرکت می کردند و اگر سوال کنید می گفتند ما اجیر شده و هیجان‌زده شدیم.

این دانش اموز انقلابی با خاطر نشان کردن اینکه آمدیم تا بزنیم به دهان مسیح علی نژاد، افزود: وقتی حضور پیدا می کنیم در این محافل نقشه های دشمن را از بین رفته و ناامید شده و متوجه می شوند مردم ایران عاشق قرآن و حجاب هستند.

محنتی اظهار کرد: در دوران جنگ نرم به سر می بریم و دشمن با رسانه فکر دشمنان ما را خراب می کند.

وی خطاب به نسل ۸۰ و ۹۰ گفت: جوانان باید مراقب باشند و هر چیزی را باور نکنند و باید دنبال پاسخ جواب های خود بروند و آگاهانه حرکت کنند.

محنتی ابراز کرد: خواص و نهادهای فرهنگی وظیفه بصیرت افزایی جوانان را برعهده دارند و باید هر کسی از خانواده خود شروع کند.

وی گفت: دشمن بیشترین ضربه را از طریق رسانه وارد کرده است و متاسفانه برخی تنها ماهواره نگاه می کنند و به نظام اعتماد نکردند.

محنتی بیان کرد: حضرت ایت الله خامنه ای بر مطالعه بسیار تاکید داشتند و اگر سطح علمی جامعه ارتقا پیدا کند، فکرهای مریض نمی تواند در افراد نفوذ کند.

امانی مسئول حوزه شش حضرت رقیه پایگاه ام ابیها در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: به خاطر وحدت دنیای اسلام در این مراسم حضور پیدا کردم تا بتوانیم با وحدت مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم‌.

وی با اشاره به اینکه وحدت همیشه حامی تمام مسلمانان بوده است، افزود: ما برای تجدید پیمان با پیامبر اکرم(ص)، رهبر معظم انقلاب آمدیم و همیشه لبیک گو هستیم.

امانی ابراز کرد: همیشه شور و شوق حسینی در ایران اثرات بسیاری داشته و انشالله این حضور برای جشن پیامبر، الفت و انس بین بانوان را فراهم کند‌.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از رهبری تضمین کننده امنیت کشور است، گفت: این حضورهای پرشور باعث حمایت از آیت الله خامنه ای است.

این بانوی بسیجی خاطر نشان کرد: در امر تربیت دهه ۸۰ و ۹۰ سه دسته نقش اساسی دارند؛ در درجه اول خانواده، دوم مسجد و سوم مربیان مدرسه‌ . اگر این سه ارگان کنار هم باشند بهترین ها را رقم خواهند زد.

امانی ابراز کرد: جوان های کشور بسیار آگاه هستند و این باعث افتخار ماست. ما باید همه در کنار هم و نقش حمایتگر داشته باشیم تا دشمن نتواند در ما نفوذ کند.

 

فهمیه خواجویی که با سه فرزند خردسال خود در این همایش حضور پیدا کرده بود، به خبرنگار فارس در مشهد، گفت: شعائر دینی چون حجاب و قرآن باید در جامعه حفظ و به نسل بعد منتقل شود، به‌همین دلیل فرزندانم را همراه آوردم‌ تا همیشه در صحنه باشند‌.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور ما در این مراسمات چه تاثیری در جهان خواهد داشت، گفت: اغتشاشگران بدانند پای نظام ایستادیم و اگر در این محافل حضور پیدا نکنیم راه را برای دشمن باز کردیم‌.

خواجویی خاطر نشان کرد: ما برای حفظ نظام شهید دادیم و بزرگان ما تلاش کردند و ما نیز باید امانت دار خوبی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات از نقشه های دشمن تبعیت از رهبر معظم انقلاب است، افزود: هر زمانی که اسم رهبر معظم انقلاب را می شنوم بعض گلویم را می گیرد و خودم و فرزندانم فدای حضرت آیت الله خامنه ای.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول