اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت پودر صدف خوراکی و خواص آن برای زیبایی

پودر صدف از جمله مواد غذایی می باشد که دارای خواص درمانی بسیار بالایی بوده که از صدف به دست آمده و از آن دسته مواد غذایی می باشد که دارای مقدار زیادی کلسیم است.

قیمت پودر صدف خوراکی و خواص آن برای زیبایی

بر اساس مطالبی که در قسمت قبلی اشاره نموده ایم، می توانیم متصور باشیم که پودر صدف خوراکی و صدف معدنی این قابلیت را دارد تا میزان کلسترول خوب بدن را افزایش داده و همواره موجب برخورداری از سیستم پمپاژ خون باشیم.

از دیگر مزیتهای صدف خوراکی این مجموعه التیام بخشیدن به زخمها است که در واقع این اعمال را با تقویت نمودن سیستم ایمنی بدن انجام می دهد و بدین گونه تمام جراحت و ناراحتیهای مربوط به زخم بدن درمان خواهند شد.

از دیگر مزیتهایی که پودر صدف خوراکی برای خود به همراه آورده است، افزایش تراکم استخوانها بوده که می توانیم بگوییم این نوع ماده غذایی با دارا بودن کلسیم فراوان می تواند از عارضه پوکی استخوان ممانعت به عمل بیاورد.

لازم به ذکر است که پودر صدف خوراکی می تواند تمام دردهای مربوط به آرتروز را از بین برده و در نتیجه ساییدگی مفصلی را تسکین دهد.

افرادی که روزانه فعالیت بسیاری دارند و همواره دچار تحلیل می شوند، این نوع پودر صدف خوراکی را می توانند در رژیم غذایی خود گنجانیده و آن را به عنوان یک ماده ای کاملاً مغذی و انرژی بخش مصرف نمایند.

پودر صدف اصفهان

توزیع و پخش عمده انواع پودر صدف در شهر اصفهان انجام می شود، امروزه این محصول یکی از کاربردی ترین مواد به کار رفته درتغذیه طیور به حساب می آید، دستگاه گوارش پرندگان از دو بخش تشکیل شده است و پرندگانی همچون مرغ و خروس برای هضم غذای خود از سنگ ریزه استفاده می کنند و در بین دانه های خود مقداری سنگ ریزه نیز مصرف می کنند که این کار موجب هضم بهتره غذای آنها می‌ گردد.

اما پرندگانی نظیر طوطی خورشیدی که سنگ ریره مصرف نمی کند هضم غذا برای شان دشوار بوده و از پودر صدف برای گوارش و هضم غذا استفاده می کنند، پودر صدف علاوه بر اینکه مواد مغذی مورد نیاز آنها را تامین می کنند حاوی موادی است که گوارش غذا را بهتر و سریعتر انجام می دهد.

استفاده از پودر صدف اصفهان به جای سنگ ریزه در غذای طیور بسیار بهداشتی تر می باشد و خطر بیماری پرندگان را کاهش می دهد زیرا ممکن است سنگریزه هایی که پرنده مصرف می کنند آلوده باشند و از طریق خوردن آنها پرنده بیمار گردد، اما پودر صدف دریایی کاملا اصولی و بهداشتی تولید شده و در تهیه و تولید آن استانداردهای لازم به طور کامل رعایت گردیده از این رو بدون نگرانی می توان در غذای پرندگان از آن استفاده کرد.

مجموعه ما یک از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عمده پودر صدف می باشد محصولات تولیدی در مجموعه ما کاملا بهداشتی بوده و فاقد هر گونه آلودگی و ناخالصی می باشند، برای تهیه این محصولات از صدفهای سالم و تازه استفاده شده و نحوه تولید آن بسیار اصولی و استاندارد می باشد.

برای خرید این محصولات مرغوب و درجه یک به صورت عمده می توانید فرمی را که در صفحه اصلی سایت ما قرار دارد تکمیل و برای ما ارسال کنید پس از ارسال فرم برای ما اولین مرحله انجام شده و در مرحله بعد مشاورین ما با شما تماس می گیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

 

قیمت پودر صدف

امروزه در صنایع مختلفی از انواع محصولات طبیعی در ساخت انواع تولیدات خود استفاده می کنند که تاثیر به سزایی بر کیفیت محصول آنها داشته است که می توان به پودر صدف و یا صدف معدنی گرانول اشاره کنیم و قیمت آنها بر حسب عمده و یا فله متفاوت می باشد.

برای اینکه مرغها بتوانند تخمهای با کیفیتی را برای ما تولید کنند باید در جیره غذایی آنها این مواد و داروهای دیگری را قرار دهیم که نقش مفیدی بر سلامت جوجه آنها داشته باشد.

 

قیمت پودر صدف با توجه به مواد به کار رفته در آن نوع، پودر و صدفی که در تولید آن به کار رفته است،متفاوت می باشد که افراد می توانند برای خرید این ماده غذایی  که غنی از پروتئین و کلسیم می باشد را به صورت حضوری و  غیرحضوری خریداری کنند.

بیشترین موادی که در تغذیه آنها استفاده می شود سنگ آهک، گوش ماهی و پودر صدف استخوان می باشد که در تهیه پودر استخوان هنگامی که مواد آلی را می سوزانند مواد باقی مانده آن را به صورت پودر در می آورند که دارای فسفر زیادی می باشد و یک خوراکی پر فایده از نظر کلسیم و فسفر می باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول