اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

انواع چراغ تزیینی رومیزی به همراه قیمت خرید

یکی از محصولات محبوب و دوست داشتنی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار چراغ های تزیینی می باشند که جلوه خاص و گاهی رمانتیک را به فضا می بخشند.

انواع چراغ تزیینی رومیزی به همراه قیمت خرید

دکوراسیون و زیبایی محیط و فضای منازل و محیطهای ویلایی و حتی تجاری در حال حاضر به یسکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهای خانمها تبدیل شده است در این زمینه چراغهای تزیینی رومیزی لاوا نیز به عنوان یکی از نمونه های شاخص و شناخته شده نیز همواره در صدر توجه بوده اند اما این چراغها چگونه تولید شدند و توانستند مسیر دیزاین خانه ها را تغییر دهند؟

خوب لازم نیست راه دوری بروید همگی اتفاق نظر داریم که ادیسون و سوان بودند که توانستند برای اولین بار نسبت به ارائه چراغ تزئینی اقدام نمایند این دو شرکت معتبر که اولی آمریکایی و دومی انگلیسی بود در دو نقطه کاملا متفاوت تاسیس یافتند و حتی بارها یکیدیگر را به کپی برداری متهم کردند اما موضوعی که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد این است که آنها چه محصولاتی در حوزه چراغهای تزئینی تولید نموده اند که اینجا در آراد برندینگ به تشریح آن می پردازیم.

این زمینه باید خدمت تان عرض کنیم که این دو شرکت در سال 1879 کار خود را با تولید اولین لامپهای کربنی حبابی شکل آغاز این محصول با استفاده از حبابی پلاستیکی محافظت می شد اما با این حال پس از استفاده یک ساعته ذوب می شد و از کار می افتاد به همین دلیل این محصولات به مرحله تجاری نرسیدند.

چراغ تزیینی رومیزی

روشنایی گاهی اوقات می تواند صرفا برای روشن کردن یکی محیط استفاده شود و گاهی نیز برای ایجاد نورپردازی ویژه برای زیبایی و ایجاد یک فضای دل انگیز و منحصر به فرد به کار گرفته شود چراغهای تزیینی رومیزی و چراغ خورشیدی دقیقا برای همین منظور طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند محیطی شاد و چشم نواز را برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی پذیرایی تان بوجود آورند تا شما بتوانید از این فضا لذت برده و احساس شعف و خوشحالی نمایید.

این چراغ تزیینی رومیزی را به خوبی نمی شناسید باید خدمت تان عرض کنیم که این نمونه ها علاوه بر جنبه دکوری می توانند نقش چراغ مطالعه را نیز بازی کنند  این موضوع بسیار پیش می آید که نور سقف به تنهایی برای مطالعه شما کافی نباشد در این مواقع این چراغها با نوردهی بسیار بالا و جذابی که دارند می توانند شما را در این زمینه یاری رسانند.

یکی دیگر از ویژگیهایی که بسیاری از مشتریان به دنبال آن هستند این است که زمانی که در حال استراحت هستند و نمی خواهند کسی که در کنارشان خوابیده است را بیدار نمایند به راحتی می توانند از چراغ شب تاب استفاده نمایند و برای این موضوع نیز باید صادقانه بگوییم که عملکرد آنها فوق العاده است چرا که نورشان کاملا قابل تنظیم می باشد در واقع همین فاکتور است که باعث محبوبیت آنها شده است.

 

قیمت چراغ تزیینی سقفی

کسانی که می خواهند نوسازی منازل خود را شروع کنند حتما جهت کسب اطلاعات و ارزیابی قیمت چراغ تزیینی سقفی به بازار مراجعه می کنند زیرا امروزه استفاده از این کالا یکی از بروز ترین پیشنهادهای طراحان دکوراسیون داخلی می باشد.

این چراغها مدلهای مختلفی دارند و بعضی از آنها داخل سقف کار شده و به صورت مخفی می باشند آن دسته از چراغهای تزئینی که به صورت مخفی می باشند اکثرا در گچبریهای سقف قرارگرفته و جز نور آن هیچ قسمت دیگر آن دیده نمی شود اما بعضی مدلها وجود دارند که بر روی سقف کار می شوند و به صورت برجسته به سقف اتاق چسبانده می شوند در این طرح نه تنها زیبایی نور مشاهده می شود بلکه زیبایی طرح خود چراغ هم می تواند نظر همه را جلب کند.

یکی از پر طرفدار ترین مدل چراغ تزیینی سقفی مدل آویز آن می باشد که طرحهای بسیار زیادی داشته و زیبایی خاصی نیز دارند برخی از چراغهای تزئینی با فلز ساخته و طراحی شده اند اما در ساخت بعضی از آنها از چوبهای گران قیمت استفاده شده است بطور کلی چراغهای تزئینی سقفی و همینطور چراغ تزیینی دیواری که برای اتاق خواب و یا محلهای دیگر ساخته و استفاده می شوند.

از وسایل متفاوتی مانند چوب، استیل، برنج، ریسه الکتریکی، چراغهای نئونی کوچک، لامپهای کوچک ال ای دی و غیره تهیه می شوند عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین کننده قیمت این کالا می باشند و یکی از آن عوامل کیفیت و قیمت وسایلی می باشد که در ساخت چراغ استفاده شده است برای مثال اگر در ساخت یک چراغ تزئینی از چوب استفاده شود و در تهیه یک چراغ دیگر از استیل استفاده شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول