اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نخستین رویداد ملی جغرافیا ۲۶ مهر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود/ رونمایی از ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی

نخستین رویداد ملی جغرافیا ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ با ارائه ۱۰ طرح و ایده برتر برگزار می‌شود.

نخستین رویداد ملی جغرافیا ۲۶ مهر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود/ رونمایی از ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مهران مقصودی، رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران درباره پیشنیه برگزاری رویداد ملی جغرافیا، گفت: طراحی این رویداد از دو سال قبل شروع شده و برنامه‌ریزی اولیه آن با محوریت مؤسسه جغرافیا و با همکاری مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری انجام شد.

رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران افزود: در این رویداد، اساتید و دانشجویانی که تمایل داشتند در ارتباط با بخش کارآفرینی و نوآوری فعالیت‌هایی انجام دهند، شناسایی شده و ارتباط با آنها را در قالب جلسه و سمینار مستمر کردیم.

وی همچنین از برقراری ارتباط با بیش از ۲۰ سازمان مرتبط با علوم جغرافیایی و سازمان‌هایی که به خدمات نوآورانه نیاز داشتند خبر داد و با اشاره به برگزاری پیش‌رویدادهای نخستین رویداد ملی جغرافیا، گفت: وبینارهای تخصصی و نشست‌هایی به عنوان پیش‌رویداد با حضور افراد موفق در حوزه جغرافیا و همچنین افراد مطلع در ارتباط با بحث ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی برگزار شد.

مقصودی با یادآوری صدور فراخوان دریافت ایده در نخستین رویداد ملی جغرافیا در اوایل زمستان ۱۴۰۰، اعلام کرد: ایده‌ها در چند مرحله در پیش‌رویدادهایی که برگزار شد، به مرور پخته شدند. در نهایت ۱۰ طرح و ایده برتر در حوزه علوم جغرافیایی انتخاب شد و این طرح‌ها و ایده‌های برتر در روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه معرفی و رونمایی خواهند شد.

به گفته رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، رئیس مرکز تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری و رئیس دانشکده جغرافیا در این رویداد سخنرانی می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول